ALTIUM designer 6 (3d deler justering med PCB fotavtrykk?)

R

rocky79

Guest
Hei karer, Vet noen hvordan å justere den nylig importert PCB3D del med tilsvarende PCB fotavtrykk? Jeg setter pris på din hjelp på dette. Takk på forhånd

Du kan legge snap poeng til den importerte 3d stegs modell. du må være i 3d visuell modus for å gjøre dette.

Takk for svar. Hvordan legger du de snap poeng? Jeg ser på pcb3d utsikten og ikke ser noen alternativer som lar deg gjøre dette.

det er under >> verktøy >> 3D kroppen plassering hvis du dobbeltklikker på 3d kroppen det skal dukke opp en eiendom boks, der du kan legge til en 0 referanse blunk poeng.

Jeg bruker ALTIUM 6.7. Jeg kan ikke se at valg. Her er hva jeg har.

Jeg har ikke 6.7. kjører 10 beklager kan ikke hjelpe deg der.

Takk for innsatsen. Jeg håper noen her vet hvordan du gjør det.

Når du viser fotavtrykk i 2D, sørg for laget 3D kroppen er på er synlig. Dersom den delen / fotavtrykk er symmetrisk, bør du være i stand til å gjøre regnestykket for å få del stilte opp. Hvis den er av når du ser i 3D, kan du velge i kroppen og gjør en Rediger> Flytt> Flytt markering av X / Y og trinnvis flytte den delen til sin perfekte. Husk, de fleste organer er ikke perfekt og nært nok er vanligvis, nettopp det, nær nok.

Når du viser fotavtrykk i 2D, sørg for laget 3D kroppen er på er synlig. Dersom den delen / fotavtrykk er symmetrisk, bør du være i stand til å gjøre regnestykket for å få del stilte opp. Hvis den er av når du ser i 3D, kan du velge i kroppen og gjør en Rediger> Flytt> Flytt markering av X / Y og trinnvis flytte den delen til sin perfekte. Husk, de fleste organer er ikke perfekt og nært nok er vanligvis, nettopp det, nær nok.
hvordan måler jeg avstander i PCB 3d modus? Jeg kan ikke se en alternativ som lar deg gjøre dette i ALTIUM designer 6.7

Det er en misforståelse. steinete du er i 3d biblioteket. men hvis du wanto å legge snap punkt du må gjøre det i. pcblib. når du arbeider i pcblib >> plass >> 3D Body. så kan du legge til snap punktet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back