analog / RF IC design Book Reguest

R

reza17

Guest
Hei Alle Eventuelle man ha en bok på analog / RF IC design Vennligst Link Det Hør.

Jeg har noen bøker skannet. Jeg elsker å ta dem med meg bærbar PC slik at jeg ikke trenger å bære så mange referanse.

Gray bok er god. Analyse og design av analoge integrerte kretser

Hvis du gjør jobben på analoge IC design.Gray, razavil, Allen og Martin bok er bra for deg. hvis du gjør RFIC design, kan du få boka: thomos lee-CMOS RF IC design, og Yannis-RF mikroelektronikk kretser for Telecommunication Applications.But jeg ikke har den senere boken, kan du få det hvis du har,? pls dele it.thanks. Rgds, longstar

[Quote = reza17] Enhver man ha en bok på analog / RF IC design Vennligst Link Det Hør [/quote] Linker til Sedra / Smith bok :. H ** p : / / rapidshare.de/files/9465822/Microelectronic_circuits_by_Sedra_Smith_5th_ed.part1.rar.html h ** p: / / rapidshare.de/files/9467528/Microelectronic_circuits_by_Sedra_Smith_5th_ed.part2.rar.html [size = 2] [color = # 999999 ] Lagt etter 5 minutter: [/color] [/size] Analyse og design av analoge Integrated Circuits (4th Edition) Paul R. Gray Paul J. Hurst Stephen H. Lewis Robert G. Meyer Last ned koblinger OR h ** p: / / rapidshare.de/files/14325943/AnalysisandDesign_of_AnalogIntegratedCircuits_muyac.part1.rar h ** p: / / rapidshare.de/files/14325983/AnalysisandDesign_of_AnalogIntegratedCircuits_muyac.part2.rar h ** p: / / Rapidshare. de/files/14333600/AnalysisandDesign_of_AnalogIntegratedCircuits_muyac.part3.rar Jeg håper dette hjelper

Allen bok: CMOS analog krets design Martin bok: navn default

Noen som har LEE bok? Jeg trenger virkelig den boken. kan noen laste det opp et sted.

Jeg tror du kan finne Lees bok om dette forumet, bare gjør et søk

[Quote = nxing] Jeg tror du kan finne Lees bok om dette forumet, bare gjør et søk [/quote] sist gang jeg sjekke første versjonen er lagt ut her. hva jeg egentlig jeg mener er den andre versjonen takk for svar

Jeg anbefaler ikke Sedra bok i Analog designen .. dette er min mening! Jeg tror det er bedre for studenter i tidlige stadier av analyse og grunnleggende design av elektronikk generelt, betyr ikke dette noe dårlig om det .. Jeg er enig med longstar råde, og si: følge det opp! [Quote = longstar] Hvis du gjør jobben på analoge IC design.Gray, razavil, Allen og Martin bok er bra for deg. hvis du gjør RFIC design, kan du få boken. thomos lee-CMOS RF IC design, og Yannis-RF mikroelektronikk kretser for Telecommunication Applications [/quote] Thomas Lee bok er allerede lastet opp her på brettet så vidt jeg husker .. søke etter den. Regards, Ahmad,

Analog: Analyse og design av analoge integrerte kretser med Gray & Meyer UCB Design av analoge CMOS integrerte kretser ved Razavi UCLA CMOS analog krets design av Allen GIT RF: Design av radiofrekvens CMOS integrert krets av Lee Stanford RF mikroelektronikk ved Razavi Hvis du kan gå gjennom alle av disse bøkene ovenfor, så kan du bygge svært solid grunnleggende i disse feltene. Regards, Cherry

for RFIC best å lese selvfølgelig notater fra andre skoler tilgjengelig på web. også solid forståelse av skillet fysikk er nødvendig.

Det er sant, betyr Lee bok ikke har mye av ligninger og eksempler ... mer av teori og anvendelse. Det bør brukes med RF mikroelektronikk ved Razavi, er han en prof. ved UCLA. For analog, Gray og Meyer, begge profs på skolen min: DI hørt denne boken blir brukt i industrien ved noen av de ansatte også .... ρξΔζξ

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back