Analog simuleringsverktøy kjøp

For noen år siden, kostet 8 hspice lisens $ 8000 hver.
Du kan også be dem om en måned evaluering.

Cadence er mye dyrere enn Hspice.Også det avhenger av hvor mange lisenser.Kontakt meg på yaxazaa (at) gmail.com å se om jeg kan hjelpe deg.

M

marie

Guest
Hei alle,

Tidligere har jeg postet en melding som ber om forslag på å kjøpe en analog krets simuleringsverktøy.Mange av dere foreslo Cadence og HSPICE.

Jeg ønsker å sammenligne både pris og kjøper en.Vennlige utleie meg vite mer om lisensen kostnader og andre lenker som vil hjelpe meg i å kjøpe den.Jeg finner ikke koste detaljer i deres respektive nettsider.Jeg er ikke så bekymret for kostnadene.

Takk,
Marie

Hei Marie,
kostnaden for tråkkfrekvensen avhenger av hva lisenser du vil kjøpe.Spectre krets simulatoren har ulike lisenser og kostnader for ulike analyser.For eksempel kan du komme til å gjøre AC, DC, Transient og parametrisk analyse for en lisens, men hvis du vil gjøre hjørne simulering og Monte Carlo-simulering er det en egen lisens.U vil måtte betale ekstra for det.Og dessuten cadence har ulike priser for ulike institusjoner og for private organisasjoner.Det avhenger også på geografien ur bo og hvor mange lisenser u ønsker å kjøpe.En typisk spekter lisens uten Monte Carlo analysis kan koste u rundt USD 12.000.HSPICE er billigere enn gjenferd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back