Annonser skjult i innlegg på edaboard

F

Frosty

Guest
Kjære brukere Det synes har noen bruker vært å gjøre bruk av edaboard for markedsføring og salg formål av "stealth" og det gjør meg litt frustrert. For å være klar Vi har bare én kategori hvor reklame er tillatt. Business, kampanjer, reklame http://www.edaboard.com/forum43.html Nå avatarer. Avatar bør være høflig og ikke støtende Avatar IKKE bør ha reklame eller lenke til andre nettsider Signaturer signaturen bør være høflig og ikke støtende Signatur bør ikke ha reklame eller lenke til andre nettsider Eksterne nettsteder hvis du har din egen nettside og kontaktinformasjon detaljene du har plass til å skrive inn disse detaljene i din brukerprofil og hvis noen ønsker å se deg de trenger bare å klikke på PROFILE ikonet på noen innlegg i en tråd. Private meldinger IKKE noensinne sende private meldinger til enhver bruker som tilbyr å selge tjenester eller produkter med mindre brukeren ber deg om å kontakte dem. Dette er spam og ikke lov, hadde jeg 3 meldinger fra samme bruker et par dager tilbake prøver å selge meg PCB, samme meldingen 3 ganger slik at de må trålfiske innlegg og PM mennesker. Kommende uker moderatorer skal ta mer interesse i denne atferden. Dersom en bruker se denne oppførselen "stealth" reklame / spam, kan du rapportere innlegg. Takk: F

[COLOR = "# 0000FF"] [/COLOR] Hei, mine venner. Jeg studerer om "Diagnose av hjertesykdommer intelligente metoder som fuzzy, nevrale nettverk, ...", men de relaterte papirer og artikler er ikke tilgjengelig for meg. hvis noen har informasjon om dette emnet, kan du dele med meg. Takk for din type og oppmerksomhet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back