Ansoft Designer

Jeg har sett det i mwe2002, Kyoto.jeg dont overveie det er bedre enn @ s5

Ansoft Designer9 vil integrere ensemble med Serenade.Målet er competute med Agilent ADS

Jeg hørte HFSS9.0 skal foreligge i første halvdel av året.Den store endringen er grensesnittet.Vet ikke hvor stor forskjell det er.

Linda.

Vennligst les dette:
/.../ Ansoft Designer tar mikrobølgeovn, RF, høy hastighet og kommunikasjon design programvare til et nytt nivå.Ved å knytte fysiske attributter til elektrisk ytelse, Ansoft Designer gjør det mulig å få det riktig første gang.technology and seamless integration, the software eliminates design risk and uncertainty by providing engineers with the information necessary to make correct decisions during all stages of the design process.

Med Ansoft s Solver on Demand-teknologi

og sømløs integrasjon, programvare eliminerer design risiko og usikkerhet ved å gi ingeniører med nødvendig informasjon for å foreta riktige beslutninger i alle faser av designprosessen.Dessuten, programvaren er fleksible for å imøtekomme et bredt spekter av kompetanse og erfaring, fra nybegynner til makten brukeren.Ta det første skrittet mot ny standard for design software ./.../

Det ser veldig interessant
AN

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back