antenne design beregning programvare

P

poda

Guest
Kan noen fortelle meg hvor å laste ned programvare som kan brukes for å beregne dimensjon L, W for å designe en antenne ..

thanx ..

Hei, Poda:

Forhåpentligvis kan dette bare programvare kan hjelpe deg.

Hilsen.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

THANX Kiste ..

Jeg
er veldig apreciate det ..

Kan jeg designe array antenne bruker programmet ..?

Hi apoda,

Denne enkle programvaren bare for deg å beregne dimensjonen og en enkel måte å designe antenne.Hvis du ønsker å designe i vanskeliggjøre eller detaljer som array som du nevnte, så du trenger en ny simulator som HFSS eller IE3D.Flere detaljer på

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=86933&highlight=antenna simulator

Med vennlig hilsen

Antennen design beregne programvaren og kan beregne antennen bare enkle data.To imitere av sving retning og elektromagnetisme felt veldig mye, for å bruke annonser og Ansoft HFSSs.

Hei, apoda:

Du kan laste ned den eBok (CAD av Microstrip Antenner for Wireless Applications).Det finnes en rekke program kan hjelpe deg.

Link:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=132020&highlight=cad

Hilsen

thanx brystet ..

gjøre u ha noen idé i utformingen min 2x2 matrise rektangulære for imt 2000 band ..?

Jeg hadde problem med fôring av arrays ..
Jeg bruker microstrip feedline ..

men ..Jeg kan ikke engang få tilbake tapt 1.8Ghz til 2.2GHz under 10db ..

programvare antenne:
1 - hfss10
2 - feko
3 - zeland (ie3d)
4 - ansys (elektromagnetisme)
5 - cSt
6 - SONET
7 - microondas kontor
instulation ie3d:
Før du installerer programvaren, må du først å lese den medfølgende lisensen eller evaluering avtale om betingelsene for å bruke
programvare.Dette er installasjonsveiledningen for frittstående versjonen.Hvis du installerer IE3D/FIDELITY/MDSPICE/COCAFIL
nett-versjonen, må du følge spesielle installeringsveiledningen for nettverket versjon.
Krav:
En datamaskin med Intel i386-kompatibel CPU kreves.Intel Pentium II, III og 4 eller AMD Athlon eller senere CPU er sterkt
anbefales; MS-Windows 95, 98, ME, NT eller 2000 kreves; 16M RAM kreves for IE3D, MDSPICE og / eller COCAFIL.
32 M RAM kreves for Fidelity.Mer anbefales; Minst 17 skjerm med 1024 x 768 oppløsning og
32K fargen er nødvendig for Fidelity.
Installeringsprosedyrer:
(1).Hvis du kjører Windows NT/2000/XP, vennligst logg deg inn som administrator.Det er nødvendig for installasjonen av sikkerhet driver.Dersom, hvis
du kjører Windows 95, 98 eller ME, kan du gå til trinn 2.
(2).Kjør setup.exe i ZelandApplicationsInstallation katalog på CD.Velger du Neste før du blir bedt om
til typiske eller tilpasset installasjon.
(3).CDen inneholder IE3D, Fidelity, MDSPICE, COCAFIL, LINEGAUGE, FILTERSYN, MTRAN og ADIX.Du har
muligheten til å velge om du vil installere IE3D eller Fidelity eller begge deler.Den andre vil bli installert på systemet
når du velger enten IE3D eller Fidelity.Dokumentene gruppen omfatter brukeren s manualer for IE3D,
Fidelity, MDSPICE og COCAFIL.For elementene du ikke trenger, kan du slette dem etter installasjonen.Du er
foreslo å installere elementer du har lisenser.Allikevel, det ekstra eks ikke vil fungere.Velg CUSTOM
installasjon og velge riktig for din installasjon.
(4).For Windows NT/2000 brukere i den siste dialogen, du har valget mellom å installere driveren automatisk.Hvis du tror du
har driveren er installert, må du fjerne merket i boksen for ikke å re-installere driveren.Ellers bør du velge FINISH
å få de driver installert.Hvis du velger å installere driveren, må du kanskje starte maskinen på nytt for å la sjåføren ta i
effektive.Hvis du velger ingen installasjon for driveren, kan du prøve å bruke programvaren umiddelbart etter installasjonen.I tilfelle
du kan ikke starte ZELAND lisens, bør du ta følgende fremgangsmåte for å kontrollere driverinstallasjonen.
(5).Som helst, hvis du ønsker å sjekke om driveren er installert riktig, kan du gjøre det på følgende måte: (a) på Windows
NT, kan du velge START \ Settings \ Control Panel \ MULTIMEDIA \ ENHETER \ andre multimedieannonser enheter.
(b) på Windows 2000, kan du velge START \ Settings \ Control Panel \ Administrative verktøy \ COMPUTER
MANAGEMENT \ SYSTEM TOOLS \ SYSTEM INFORMASJON \ SOFTWARE MILJØ \ drivers.(c) På
Windows XP, kan du velge Control Panel \ Administrative verktøy \ Datamaskinbehandling \ SYSTEM
Tools \ Enhetsbehandling.Deretter velger du VIEW \ Vis skjulte enheter.Sjekk listen over ikke er Plug and Play
Drivere.Kontroller at du ser Sentinel i listen.Hvis du ikke ser det, betyr det at driveren ikke er installert
riktig.Sørg status på Windows NT / XP er i gang eller tilstanden på Windows 2000 er i gang, og
STARTUP automatisk.Du bør kjøre ZELAND PROGRAM Manager (ZELAND.EXE).Deretter velger du Installer
Driver på Fil-menyen for å installere driveren.Hvis du fortsatt ikke kan installere driveren, bør du kjøre SETUPX86.EXE i
Sentinel katalogen av installasjonen for å installere katalogen.På Windows NT, kan du også sjekke mer
Informasjonen i START \ Settings \ Control Panel \ MULTIMEDIA \ ENHETER \ andre multimedieannonser ENHETER \
Sentinel for i386 System.Dobbeltklikk på den og velg Innstillinger.Det viser Sentinel Driver s informasjon til deg.Vær så snill
sikre at fysisk adresse er 378 og Port er IBM på.
Vennligst les README.TXT for siste informasjon om IE3D.Hvis du har spørsmål om installasjon eller bruk av programvare,
kan du kontakte forhandleren eller ZELAND Software, Inc. direkte.

Jeg ønsker å designe rektangulær lapp microstrip antenne, freq opererer på 2,4 GHz .. bruker fr4 ... kan u bestemmes av størrelsen på lapp og bakken flyet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back