antenne tobånds 1575MHZ Bw = 40MHz 2300MHz Bw = 50MHz

S

sonnh87

Guest
hello every body,
jeg er en nybegynner i annonser.Jeg har prosjekt for å utforme en tobånds antenne arbeider ved 1575MHZ Bw = 40MHz og 2300MHz Bw = 50Mz.hvordan kan jeg design?
takk.

Jeg tenker først u bestemme hvilken type antenne gjøre u ønske å utforme f.eks microstrip antenne, PIFA eller dipol osv.
Etter at noen kan hjelpe u.

ravi8331 skrev:

Jeg tenker først u bestemme hvilken type antenne gjøre u ønske å utforme f.eks microstrip antenne, PIFA eller dipol osv.

Etter at noen kan hjelpe u.

Her u dypt gå gjennom denne utredningen, og deretter se hvilke parameter som brukes av forfatteren for dobbel frekvensbåndet og for utvidelse båndbredden f.eks sporet lengde og bredde som brukes til dette formålet, slik at u kan introdusere annen type spor for dette formålet.

ravi8331 skrev:

Her u dypt gå gjennom denne utredningen, og deretter se hvilke parameter som brukes av forfatteren for dobbel frekvensbåndet og for utvidelse båndbredden f.eks sporet lengde og bredde som brukes til dette formålet, slik at u kan introdusere annen type spor for dette formålet.

så for å gjøre dette u hv gått gjennom litrature der u se tobånds antennen design og utvide båndbredden emner og derfra u bli noen teknikker ved hjelp at u kan oppnå ur målet ........

Frekvens er generelt endres ved å endre dimensjonene av plasteret som bredde og lengde ..Jeg har ikke så på papiret u presentert, men u kan forsøke å endre dimensjoner

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back