Arbeide hjemmefra

K

k9electronics

Guest
Hei Jeg leter etter en ingeniør til å arbeide hjemmefra på prosjektbasis.Prosjektene vil være basert på digital audio / video sender mottakere krets og PCB design prototype for skjult anlegg.

takk

GD [/ youtube]

Kan du gi mer informasjon om forespørselen din, hvilket land du vil at ingeniør?

hei

ia ma intersted ..kan du oppgi din e-post til

micronimer (at) yahoo.com

hilsen

Nimer skrev:

heiintersted ..
ia ma

intersted ..
kan du oppgi din e-post tilmicronimer (at) yahoo.comhilsen

Styremedlemmer bør være klar over at legitime statlige etater ikke gården ut sine elektroniske arbeider til utlendinger som kan være spioner eller kriminelle.

Denne mannen kan være en kriminell som ønsker elektronisk hjelp som skulle lande du i fengsel i sitt land.

Eller kanskje han er en student som er for lat til å jobbe med sitt siste år prosjektet.

hvorfor kan denne fyren ikke være en legit selskap som tilbyr arbeid!knowhere i denne annonsen gjorde jeg sier at vi er et forvaltningsorgan!Hvis du vil vite mer om meg, det ville være lettere å spørre sikkert!alt du trenger å gjøre er å søke på Google etter k9 elektronikk hvor du vil se noen av våre nettsteder sted og tall osv.

takk

k9electronics skrev:

hvorfor kan denne fyren ikke være en legit selskap som tilbyr arbeid!
knowhere i denne annonsen gjorde jeg sier at vi er et forvaltningsorgan!
Hvis du vil vite mer om meg, det ville være lettere å spørre sikkert!
alt du trenger å gjøre er å søke på Google etter k9 elektronikk hvor du vil se noen av våre nettsteder sted og tall osv.takk

Er det Baseband prosessor bruker Verilog eller Matlab??
kan være mer detaljer vil bli bedre.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back