Arc Tangent A4 RISC instruksjonssett

D

Davorin

Guest
Noen kjenner til den eksakte instruksjonssett brukt i Arc Tangent RISC-kjerne som brukes i Fujitsu MPEG2 dekodere?

Trenger bare å sammenligne instruksjoner og bue-elf-gcc utgang.

ARC Cores Ltd
Programmers Reference
Manuell
Forfatter: Jon Sanders
Creation Date: 03-Jun-99
Revisjonsdato: 10-Dec-99
Versjon: 6.0

Forord
Denne håndboken er rettet mot programmerere av ARC og fungerer som en referanse tilARC (version 7).

instruksjonssett for base case
ARC (versjon 7).
Programmerere referanse for ytterligere utvidelser og tilpasninger som er
implementert i målet ARC-systemet finnes i andre håndbøker.

Davorin skrev:

Noen kjenner til den eksakte instruksjonssett brukt i Arc Tangent RISC-kjerne som brukes i Fujitsu MPEG2 dekodere?Trenger bare å sammenligne instruksjoner og bue-elf-gcc utgang.

ARC instruksjonssett (tror jeg for A4) er allerede støttet i nyere versjoner av GCC (3.3.x og så).

Please check it out

the_penetratorŠ

Er fortsatt noen ber om dette emnet?Jeg vet også litt om Fujitsu MPEG prosessor og tiden jeg prøver å port uClinux.

Ikke egentlig siden jeg aldri fikk noen tilbakemeldinger fra Fujitsu selv NDA ble fylt ut og sendt til europeiske hovedkontor ...

Akkurat dead-as-a-ku stillhet etterpå ...

Brønnen siden Codito gir i dag GNU Toolchain for Arc Tangent a4 prosessorer jeg sammenlignet utgang til Metaware kompilatoren og jeg må si at de er veldig forskjellige, med den fordelen at Metaware.

Har du hatt noen prosjekter i tankene når du postet spørsmålet ditt i det siste?

For øyeblikket prøver jeg å utvikle en uClinux plattform for DVB-mottakere bruker Fujitsu MB86H20.Kjernen er allerede kjører, en seriell konsoll og til og med IDE-driveren for mottakere med harddisk.

kanskje vi kan dele noen erfaringer.

Thomas

Vel .. vil gjerne dele min erfaring ... men måtte slippe nettverket mpeg spiller siden jeg ikke kunne få noen sjetonger fra Fujitsu ...

Selv lokal distributør foreslo meg til å ta alt annet enn Fujitsu siden deres støtte er ikke-eksisterende her (o;

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back