arm DSP, behage hjelpe meg!

L

lzh08

Guest
Jeg trenger en arm med DSP, behage hjelpe meg!
og hvis bruk ARM9 til FFT, ja eller nei?

"123456" to nie tylko ciąg liczb pierwszych. Okazuje się, że to jedno z najczęściej używanych haseł w sieci. Specjaliści od bezpieczeństwa biją na alarm - większość internautów nie zdaje sobie sprawy, że dostęp do ich konta bankowego, serwisów społecznościowych i skrzynek mailowych jest zagrożony.

Read more...

Hei

Se på ti stedet for OMAP prosessor

w * w.ti.com

All the best

Bobi

ARM9 er en type ARMv5TE, som inkluderer DSP instruksjoner.Det kan gjøre FFT (tror jeg selv FFT ingen DSP instruksjoner også kan gjøres om veldig treg).Hva du bør studere er carfully hvis den oppfyller søknaden din, ikke hvis det kan gjøre FFT.Doing FFT ARM selv med DSP instruksjoner kan ikke sammenlignet med DSP chips som TI320C6000.

Du går www.google.com søk "MAGIX Ringtone Maker e-versjon".
Programvare gratis prøveversjon 30 date

Jeg tror ikke ARM9 kan gjøre FFT effektivt, er det DSP instruksjonene er begrenset, så et bedre valg er TIs OMAP chip, lar deg DSP å gjøre beregninger, og ARM gjøre kontrollerende.

hei

Jeg tro det ARM9 er god nok til å gjøre en FFT. TI OMAP Kits og S / w verktøy er ganske dyrt
Jeg generelle FFT kan også implementeres i alle GPP når u har en enkel algoritme som ikke FFT med en høydeforskjell strid med en standard FFT resultater (fra Matlab).
pls regne ut et enkelt FFT algoritme.Så vidt jeg vet radix4 FFT er bedre å iverksette.kompleksiteten kommer i butterfly design.Du må være i stand til å utforme en generell sommerfugl makro som kan blåsur de twiddles to minneområder (reelle og forestille del) og gjøre en radix4 prosess med samplede signalet danner en sirkulær buffer.u må lese mye før u starte og teste ur algo og optimalisere den med MATLAB eller tilsvarende verktøy

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back