artficial nevrale netowk Hjelp

M

MahmoudHassan

Guest
PLZ Jeg trenger hjelp iam studere nevrale nettverk jeg må løses eksemplene jeg har en eksamen og min professor insisterer på å løse problemer ved hånden og gjør iterasjoner for hånd i stedet av med algoritmer jeg trenger løst eksempler ikke av datamaskinen eller Matlab modellering jeg trenger skrevet løst så jeg håper du kan hjelpe meg med boken navn som har eksempler eller områder eller papirer noen filer PLZ takket

Se noen lærebok Networks, Fuzzy Logic og genetiske algoritmer: Syntese og Programmer [/URL]

@ Andre_teprom ikke teori .... Jeg trenger papir som gjør iterasjoner hånd ikke programmer .... trinn .. @ Bassa Takk for boken .. svært nyttig

@ andre_teprom ikke teori .... Jeg trenger papir som gjør iterasjoner hånd ikke programmer .... trinn ..
Hei MahmoudHassan, tror jeg thait det er en veldig massiv numerisk oppgave, selv witn få nevroner og hånd-kalkulator, på grunn av mengden av iterasjoner som trengs for å utføre læring. Vennligst Chek med professor din hvis det er virkelig hva han vil. + + +

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back