ASIC Cell Bibliotek for Leonardo spektrum

S

socboy

Guest
Kan noen hjelpe meg å finne ASIC celle bibliotek?. Jeg ønsker å syntetisere min VHDL kode i Leonardo spekteret bruker ASIC biblioteker, men id ikke finne noen! Vennligst hjelp, socboy

TSMC35 bibliotek (typisk) Opplastet fil: [url = "./uploads/TSMC35_typ.zip"] TSMC35_typ.zip [/url]

rask Opplastet fil: [url = "./uploads/TSMC35_fast.zip"] TSMC35_fast.zip [/url]

langsom Opplastet fil: [url = "./uploads/TSMC35_slow.zip"] TSMC35_slow.zip [/url]

Vennligst hjelp hvis noen har ASIC celle bibliotek med Verilog kode.

Kanskje du kan bruke X-HDL konvertere VHDL inn Verilog. Men jeg tror det er ingen forsinkelse info i VHDL-fil .....
On 2002-04-12 05:27, palq skrev: Vennligst hjelp hvis noen har ASIC celle bibliotek med Verilog kode.

Jeg fant ut at det er en. Syn i pakken. Men jeg bruker syn @ psys DC bare, hvordan kan jeg konvertere dette. Syn inn. Lib eller. Db? noen forslag? takk. eller Cyteng kan poste. lib og. db filer? takk.

bibliotek kompilatoren importere SYN fil -.> Skriv ut db-filen.

Jeg ta opp Lib Compiler GUI, men det er ikke en meny som heter "import", bare "Read"-menyen. Men når jeg prøver å read_lib veilederens syn fil, en feil oppstå på. Har Synopsys lib kompilatoren kan oversette. SYN til. Db fil? [Quote = uansett] bibliotek kompilatoren importere SYN fil -..> Skriv ut db filen [/quote]

U kan prøve TSMC & UMC hjemmeside, er deres teknologi bibliotek avaiable i db format

Jeg har en tvil om å dele med dere alle ... vi kan konvertere. SYN filen til. db ved hjelp av bibliotek kompilatoren. men hvordan kan vi få. syn eller. lib fil fra. db? er det noen verktøy for å gjøre dette? i så fall kan du dele med oss eller pm meg takk! SSS

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back