Astro dc pt design spørsmålet?

X

xuduo6845

Guest
Hei,
Jeg bruker DC til synthesiz og Astro til P & R.Etter ruting, jeg finner mange timing brudd.hvilke filer bør Astro generere til dc for gjenvalg synthesiz?
Og hva filene skal Astro generere til PT for STA?
Tusen takk!

selvfølgelig jeg se dc rapporten først og det er ingen timing brudd mener jeg hvordan tilbake merknadsfiler fra Astro til dc / pt?

Jeg håper du har kontrollert intermitterende trinnene i Astro,
som timing etter plassering, CTS ... r THR noen degradering i timing?

Da følger det opp med ytterligere optimalisering trinnene, vil innlegget plasseringsmålrettet optimaliseringer og innlegg CTS optimaliseringene.

Også kontrollere om trafikkorkene problemet.DC er ikke trafikkorkene klar, så må du kanskje sjekke 1D og 2D congestion kartene i Astro etter intermitterende skritt ...Også kontrollere den enkelte timing stier så hvorfor er det ikke fixable selv etter optimalisering ..kan være noe hindrer banen optimalisering

Angående tilbake merke til PT, må du ha en verilog fil, sdc dumpet, Parasitics.Men re-synthesizing koden i DC vil ikke hjelpe alltid.

Håper det hjelper!

Daman wrote:

Jeg håper du har kontrollert intermitterende trinnene i Astro,

som timing etter plassering, CTS ... r THR noen degradering i timing?Da følger det opp med ytterligere optimalisering trinnene, vil innlegget plasseringsmålrettet optimaliseringer og innlegg CTS optimaliseringene.Også kontrollere om trafikkorkene problemet.
DC er ikke trafikkorkene klar, så må du kanskje sjekke 1D og 2D congestion kartene i Astro etter intermitterende skritt ...
Også kontrollere den enkelte timing stier så hvorfor er det ikke fixable selv etter optimalisering ..
kan være noe hindrer banen optimaliseringAngående tilbake merke til PT, må du ha en verilog fil, sdc dumpet, Parasitics.
Men re-synthesizing koden i DC vil ikke hjelpe alltid.Håper det hjelper!

verilog fil og en sdc fil ...hvis test elementene finnes i koden, så må vi håndtere det appropriatly ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back