AT89S52 basert digital klokke / termometer ...

S

seemanta

Guest
Hei alle edaboard'ians, her jeg presentere deg min AT89S52 basert digital klokke / termometer. Jeg gjorde dette som en B'Day gave til søsteren min som var uten tvil, veldig glade for å ha denne kule håndlaget gadget som en gave! Jeg gjorde det en stund tilbake, men var ikke i stand til å laste den opp fordi schematics ikke var komplette. (Ja, jeg gjorde det skjematisk ETTER bygge prosjektet på grunn av mangel på tid). Jeg ville ikke ha vært i stand til å skape dette uten støtte og hjelp som jeg fikk fra dette forumet, spesielt fra laktronics. Jeg trodde den beste måten å takke dere alle vil være å publisere skjemaer og kode for prosjektet mitt. Både koden og skjematisk er under GPL (og som sådan uten noen garanti). Håper dette ville være nyttig for alle som søker informasjon om AT89S52 og grensesnitt det med LCD/DS12887RTC/DS1820 generelt. Jeg brukte asm51 assembler fra Metalink å montere min kode. Ta gjerne kontakt med meg for noen teknisk spørsmål om klokken. Du kan også være lurt å se youtube demo av klokken på: http://youtube.com/watch?v=PYa9IwQrN_o hilsen Seemanta

Hei Seemanta, Takk for din tilbakemelding på prosjektet. Hyggelig å se prosjektet i aksjon. Glad å vite at du kan konvertere den til en verdifull ressurs. Også det er veldig hyggelig på en del å ha tilbudt prosjektet detaljene til forumet. Jeg håper det ville hjelpe som en referanse design for dem som planlegger å gjøre lignende prosjekter i fremtiden. Med vennlig hilsen, Laktronics

Oppriktig talt, er æren gruven ;-) På en annen tone, hadde jeg et spørsmål. Jeg var ikke i stand til å laste opp koden min til forumet. Selv når jeg endret filtypen til jpg, er det ikke dukke opp i innlegget mitt. Koden er stort, ca 1500 linjer med montering, så jeg kan heller ikke sette det inline i innlegget mitt. Noen forslag? hilsen Seemanta

Hei, Hvis du endrer. ASM filtypen til. Doc, tar det. Ellers kan du sette den som en. Zip-fil. Hilsen, [url = http://bharathyeju.blogspot.com] Laktronics [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back