Automatisk Audio Standby Circuit

J

jellybean

Guest
Jeg utforme en subwoofer og ønsker å inkludere en automatisk standby krets for automatisk å slå den på / av avhengig av om et signal er tilstede eller ikke for en viss periode. Jeg vet at dette er lett gjort med en mikrokontroller, men jeg vil gjøre det vanskeligere og mer tilfredsstillende analog måte. Jeg vet dette må kretsen eksisterer, men utrolig nok har jeg bare kommet over en krets online på h ** p: / / home.uni-one.nl/hans / som er basert på en 1996 Elektuur artikkelen. Jeg vet ikke helt forstår kretsen drift (sorry, er min analog rusten) selv om jeg vet det er en sammenlignende kjøring buffer / forsterker. Jeg klarer ikke å få en kopi av den opprinnelige kretsen som den var basert på. Min raske Multisim simulering ikke bevise noe, selv om jeg vil kjøre den igjen og se på kretsen mer forsiktig. Jeg ville sette pris på noen innspill. Thanks.

Jeg kan ikke se skjematisk på nettsiden (det synes å være brutt), men her er en annen auto-strøm på kretsen. Den har en ganske grundig beskrivelse av hvordan det fungerer, samt skjemaer. http://sound.westhost.com/project38.htm Jeg håper det er hva du er ute etter.

Takk for svar. Jeg har nettopp funnet denne kretsen også. Jeg innså at kretsen er noe mer enn stemme-aktivert bryter (VOX) og gjorde søk og dette kom opp. Subtile ordet endringer gjør en stor forskjell i Web søkeresultater.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back