avinstallere modelsim PE Student Edition

A

aijazbaig1

Guest
Hei, jeg ønsker å avinstallere modelsim men det ser ikke ut til å være å snu opp på legg til / fjern programmer menyen. :?: Kan noen fortelle meg om det er en annen måte å avinstallere modelsim. Er det en slags uninst.exe eller lignende fil som må kjøre? Jeg klarte ikke å finne den. Eller er det en måte å legge til denne inntreden i Add / Remove Programs menyen? Håper å høre fra deg, Aijaz

En "ModelSim ..." oppføring vises normalt i Windows Legg til / fjern programmer. Kanskje installasjonen prosessen var ikke helt vellykket. Her er avinstallering kommando (finnes i Windows-registeret) for en ModelSim SE 6.3d installasjon. PE kommandoen kan være like, men jeg er ikke sikker: [color = brown] C: \ WINDOWS \ IsUninst.exe-FC: \ Modeltech \ win32 \ Uninst.isu [/color]

Hei der, Takk for å foreslå det. Jeg så opp de mappene på min avdeling og fikk ned til følgende kommando som skal utføres: "C: \ WINDOWS \ IsUninst.exe-FC C: \ Modeltech_pe_edu_6.3c \ win32pe_edu \ uninst.isu" og det gir meg følgende feilmelding "Kan ikke finne følgende installasjon log file 'C' .. er en slik loggfil bare angår modelsim .. jeg mener bør jeg se etter en slik loggfil i modelsim mappene eller ikke tilhører den til Windows-miljøet? Jeg håper å høre snart, hilsen, Aijaz

Er du sikker på at din kommandostreng har som isolert "-FC" i midten? Det virker ikke riktig. Når du har installert ModelSim, gikk det gå greit? Hvis den ikke gjorde det, prøv på nytt å installere det, og så kanskje det ikke installerbar vises i Legg til / fjern programmer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back