AWR / VSS radar design-hjelp?

F

faraday7

Guest
hallo, jeg har designet en pulserende radar signal generator i VSS og jeg kan se signalet i spekteret, men jeg ønsker å se signalet i tide domene og da jeg brukte standard parametere for VSS har grafen signalet kan ses i tid domene men når den tid aksen ble endret til det større tidsverdier signalet tapt i grafen. Jeg forsto at jeg trenger hjelp om å bruke tid domene grafen. Hvis noen vet noe om tid domene graf i VSS kan du hjelpe meg?

Det høres som om skalering variablene tok for stor et hopp. Du hadde en graf som strakte seg dine data over ser skjermen. Det fungerte. Så du byttet til de større tidsverdier. Det skalert dine data til en liten rekke av piksler. Er det det som skjedde? Kan du justere skaleringen verdiene slik imøtekomme dine data? Dette vil la deg eksperimentere slik at grafen fyller tilgjengelige skjermområdet.

Hei, har jeg konstruert en pulserende radar signal generator i VSS og jeg kan se signalet i spekteret, men jeg ønsker å se signalet i tide domene og da jeg brukte standard parametere for VSS har grafen signalet kan ses i tid domene, men når den tid aksen ble endret til det større tidsverdier signalet tapt i grafen. Jeg forsto at jeg trenger hjelp om å bruke tid domene grafen. Hvis noen vet noe om tid domene graf i VSS kan du hjelpe meg?
Hei, vil Last opp din AWR VSS-fil (*. EMP) prøver å hjelpe ... --- Manju ---

Hei igjen, jeg beklager for min avdøde svar på svaret ditt. Jeg festet meg *. EMP-fil her og jeg har ett spørsmål til deg. Du vil se at i grafene spesielt "Receiver_Output" grafen er det altfor mange mixer Spurs og jeg ønsker å undertrykke de mikser sporer, men jeg kunne ikke. Kan du hjelpe meg å undertrykke de mikser sporer? Takk for all din hjelper ... İlter

Hei Ilter, Se modifisert VSS filen, er det mye bedre, spesielt den "Receiver_output en" graf .... Jeg har nettopp endret rekkefølgen på filteret implementeringer .... --- Manju ---

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back