S
sajeev
Guest
Hei
Jeg gjør en batterilader for lading 2 NiMh celle (Esch av 2500mah).
Jeg brukte 16f876a og LM317.I am bruker PWM å slå av og på LM317.
Jeg
gjorde ikke bruke PWM modulen inne pic.I implementert i software beacause
Jeg vil port i koden til en lav kostnad bilde som
ikke har PWM innsiden.
Nå ...Jeg har noen tvil .. siden jeg brukte 2 celler, hva spenning nivå jeg trenger
å stille for LM317 utgang?
Jeg definere det som 9v.When Lm317 er slått på da 560ma strømmen flyter gjennom 2 celler.
Kan jeg ta imot denne verdien?
Om PWM ...
Whats perioden jeg må stille? Jeg definere det som 4ms.Duty cyle gangen er variert i henhold til
ladingen current.With 4ms perioden LM317 blir ekstremt hot.Can jeg unngå oppvarming av IC ved å justere periode?
Kan jeg ta imot denne 4ms periode?
Slik fastslår at batteriet er fulladet?
2cells ..means1.25x2 = 2.50v .. Jeg hørte at fulladet 2cells opprettholde 3.96v tvers over it.Is at currect?
Jeg bruker buit i A2D å se voltage.I hørt om DV / dt checkig av batteriet .. Hva menes med det? Hvordan kontrollerer DV / dt?
Hilsen
Jeg gjør en batterilader for lading 2 NiMh celle (Esch av 2500mah).
Jeg brukte 16f876a og LM317.I am bruker PWM å slå av og på LM317.
Jeg
gjorde ikke bruke PWM modulen inne pic.I implementert i software beacause
Jeg vil port i koden til en lav kostnad bilde som
ikke har PWM innsiden.
Nå ...Jeg har noen tvil .. siden jeg brukte 2 celler, hva spenning nivå jeg trenger
å stille for LM317 utgang?
Jeg definere det som 9v.When Lm317 er slått på da 560ma strømmen flyter gjennom 2 celler.
Kan jeg ta imot denne verdien?
Om PWM ...
Whats perioden jeg må stille? Jeg definere det som 4ms.Duty cyle gangen er variert i henhold til
ladingen current.With 4ms perioden LM317 blir ekstremt hot.Can jeg unngå oppvarming av IC ved å justere periode?
Kan jeg ta imot denne 4ms periode?
Slik fastslår at batteriet er fulladet?
2cells ..means1.25x2 = 2.50v .. Jeg hørte at fulladet 2cells opprettholde 3.96v tvers over it.Is at currect?
Jeg bruker buit i A2D å se voltage.I hørt om DV / dt checkig av batteriet .. Hva menes med det? Hvordan kontrollerer DV / dt?
Hilsen