Be om DDR2 SI simulering Methodology

X

xunzhaoziwo

Guest
Hei, Bros jeg ønsker å gjøre noen SI simuleringer til DDR2 minne med SO-DIMM-spor. Jeg vet ikke målet Memory Stick informasjon, mener jeg det sluttbrukeren vil trolig bruke noe minnepinne. Og jeg ikke har SPICE, RLGC eller S-parametere av SO-DIMM-kontakt. Men jeg kjenner IBIS modell av minne kontrolleren. Så hvem kan hjelpe meg på Methodology av DDR2 SI simulering? hvilken programvare jeg skal bruke, og hva er løsningen på denne typen simulering? Takk for vennlig hjelp! James

hei dvs hvordan jeg gjorde: 1) Jeg har valgt en type fra micron halvledere, fordi de har simuleringsmodeller for sine minner 2) laste Helpensjon hyperlinx modell av minnemodulen bord... laste ibis modeller av minnet chipc brukes på modulen. 3.) Bruke hyperlynx for multiboard simulering. 4.) På minnet bord, tildele chip ibis modeller for disse stedene / tall hva som vil bli brukt i en vanlig modul. 5). Simulere chip til chip! signalene kan synes å være ubrukelig på kontakten-pins, men ikke bekymre deg: de må være gode på chips i / o pinner. (Sjekk for standard DDR2-eye) 6.) Du vil fortelle til dine kunder, at styret er validert i simulering med xxx type fra micron, men sannsynligvis det vil fungere med andre typer / merker også. og deres ansvar å bruke en annen type.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back