be om hjelp om brettes cascode fullt differensial OPAMP

L

lhlbluesky

Guest
Jeg har designet en foldet cascode fullt differensial OPAMP brukes for pipelined ADC (1.5 bit per scene), men det er noen problemer: Når jeg teste den i åpen sløyfe med ideelle cmfb (vcvs kilde), er GBW 103M, DC gain 80 db,-3dB båndbredden er ca 10kHz, men når jeg teste det i lukket sløyfe med sc-cmfb, er det noen merkelige problemer: For det første, er mitt design objekt [color = red] 15Ms / s [/color], men faktiske hastigheten er kun 2 ms / s eller så, hva jeg gjør, det forblir slik, jeg vet ikke hvorfor? andre, i prøven fase, ønsker jeg å nullstille Vout + og Vout-til VCM (0.9V) gjennom en CMOS-bryteren i fase phi1, derimot, er verdien alltid under 0.9V, i første klokke syklus, det handler om 500mV, og det øker gradvis inntil seks klokke syklus, når det 890mV eller så, etter det, er det fortsatt uforandret, jeg vet ikke hvorfor, også, dessuten, når jeg kobler Cs og CF til VCM gjennom CMOS bryteren i fase phi1, verdien er akkurat 0.9V, så tror jeg at CMOS-bryteren er ok, men hva er galt? tredje, kobler jeg vin til 0.9V, vin + fra -0,3 V til 1,5 V, så Vref = 0.6V, Vref + = 1.2V.vref-= 0.6V, er det sant? og jeg hva du skal vite hva som er den ønskede verdien av Vout + og Vout-? for eksempel når vin + = 1.4V, hva er den ønskede verdien av Vout + og Vout-? behage hjelpe meg, jeg er veldig forvirret, takk alle.

kan du bli en representasjon av forsterkeren din for å være mer tydelig?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back