beregne for transistor s-parameter & kretsteknikk

A

azhana

Guest
før brukte en type transistor, må s-parameter skal gjenkjenne først. slik at jeg bare wan å spørre i å utforme en 868MHz Lav støy forsterker, bør jeg bruke en transistor som jeg har velger. i databladet sørge for transistor BFR92A ikke inkludere s-parameter på 868 MHz. slik at jeg skulle designe en krets for å måle s-parameter av det. spørsmålet er, hvordan å designe en krets for måling av s-parameter ... behage hjelpe meg så fort som mulig ... hilsen

BFR92A har s-parametre opp til 3 GHz, inkludert 800 MHz og 900 MHz. Det er nok til å designe en lav støy amplifier.S-parametrene er ikke endret veldig radikalt mellom to frequencies.A lineær simulator vil gjøre en interpolering på en frekvens som ikke er inkludert i listen

fra ur svare, hvordan du gjør den lineære simulering? forresten, jeg bare fant dataarket for BFR92A som spenner fra nærmeste frekvens er fra 800MHz til 1000MHz, er det også kan? eller hvis u har andre dataarket relatert, kan u legge det her .. jeg bare la u vet, jeg bruker CST programvare. Hva skal jeg gjøre nå?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back