Best I / O føljetong Expander?

F

fuzzzy

Guest
Hei,

henhold til din erfaring, kunne du fortelle meg hvilke er best I / O I2C seriell utvidet til å kjøre 15 automotive reléer?Jeg tryed å bruke PCF8575 tilkobles via ULN2003 men det fungerer ikke.

Tror du PCA9555 kunne arbeide?er det en bedre enhet å gjøre denne jobben?

takk

Du har flere drivere fra Maxim, Motorola, Philips, Microchip ...

Visste du vurdere bruk av SPI og ikke bare I2C ...

Hva er strømforbruket på reléer?

Hilsen!

Din begrensning høres ut som det er den nåværende kreves av reléer.Jeg har brukt PCA9538 ikke noe problem, men de kan bare legge ut så mye strøm.Du må kanskje bruke en transistor til å slå på reléer.

Jeg hadde problemer med å kjøre Automotive reléer gjennom en Darlington array (uln2003).
og jeg hadde samme problemene kjøring lysdioder direkte ved hjelp av en PCF8575.

Nå har jeg funnet PCA9555, som jeg tror er mer egnet for denne jobben.Jeg ber deg om etter dine erfaringer dette Expander kan arbeide for å kjøre reléer eller tror du det er en bedre enhet?lesing datablad, kan jeg si at disse enheten skrånende 'drive direkte relays.only (10mA vask)

fuzzzy skrev:

Jeg hadde problemer med å kjøre Automotive reléer gjennom en Darlington array (uln2003).

og jeg hadde samme problemene kjøring lysdioder direkte ved hjelp av en PCF8575.Nå har jeg funnet PCA9555, som jeg tror er mer egnet for denne jobben.
Jeg ber deg om etter dine erfaringer dette Expander kan arbeide for å kjøre reléer eller tror du det er en bedre enhet?lesing datablad, kan jeg si at disse enheten skrånende 'drive direkte relays.only (10mA vask)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back