Bluetooth system modell

A

Ahmed Alaa

Guest
Kjære alle, jeg er i et presserende behov for en grunnleggende system modell for et Bluetooth system i MATLAB (ikke Simulink). Takk, Ahmed

Du vil ha et system blokkdiagram for Bluetooth eller har du Matlab program for det? Jeg har ikke noen av dem, men jeg tror jeg kan ordne noe for deg.

En enkel MATLAB program (kode). Jeg lærer bluetooth og vil vite hvordan enheten beveger seg gjennom ulike tilstander, og hvordan en optimalisert kode for BT-systemet ser ut. Thanks. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 12 minutter: [/color] [/size] Jeg har ikke noe imot å ha et system blokk til: D

Jeg gjør modellen, fikk jeg et program fra en venn om FHSS som jeg skal insha Allah e-post til deg i morgen

Ahmed Jeg har plutselig fått noen kontorarbeid og jeg kan ikke finne tid til å skrive bluetooth Matlab programmet, men her er hva du kan gjøre Opprett en baseband modem for PSK, og generere flere sinus bølger av ulike frekvenser. Lag en tilfeldig velgeren bruker bryter uttalelse. I utgangspunktet har vi en FHSS modem. Du kan se Matlab kode for FHSS fra følgende link,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back