Bruk 75179B (RS485) søknad krets for multipoint kommunikasjon

F

fabouus

Guest
hei ... venner .. Jeg har et problem med RS485 multipunkt full duplex kommunikasjon .. Jeg bruker IC 75179 men jeg har ikke rett krets som skal gjennomføres ... så jeg bruker 75176 appication krets .. men problemet oppstår. Jeg får ikke tilgang begge slave på samme tid. noen vennligst hjelpe meg å løse dette problemet .. hvis du har en rett krets for 75179 programmet i multipoint tilgang og hvordan du feilsøker, må du diskutere med meg ... takk ...

hi ... venner .. Jeg har et problem med RS485 multipunkt full duplex kommunikasjon .. Jeg bruker IC 75179 men jeg har ikke rett krets som skal gjennomføres ... så jeg bruker 75176 appication krets .. men problemet oppstår. Jeg får ikke tilgang begge slave på samme tid. noen vennligst hjelpe meg å løse dette problemet .. hvis du har en rett krets for 75179 programmet i multipoint tilgang og hvordan du feilsøker, må du diskutere med meg ... takket ...
Når du har master og slave er, adresser master hver slave og slave svarer. Mesteren kan sende comman kommandoer til begge slavene. I 75176 er det en retning kontroll. Du må bruke den retningen kontroll linjen på riktig måte. Cheers Ravi

takk .. Det betyr at jeg må kontrollere både Tx og Rx pin? fordi jeg har brukt be-protokoll, men bare én slave kan kommunisere med master ....[ COLOR = "Silver"] [SIZE = 1 ]---------- Innlegg lagt ved 09:18 ---- ------ Forrige innlegg var ved 08:57 ----------[/SIZE] [/color]
Når du har master og slave er, adresser master hver slave og slave svarer. Mesteren kan sende comman kommandoer til begge slavene. I 75176 er det en retning kontroll. Du må bruke den retningen kontroll linjen på riktig måte. Cheers Ravi
takk .. Det betyr at jeg må kontrollere både Tx og Rx pin? fordi jeg har brukt be-protokoll, men bare én slave kan kommunisere med master ....

Du må styre retningen av overføringen. Dersom SV og DE er knyttet sammen og deretter brakt lav, vil du kunne motta data og til å overføre, ta linjen høy. Cheers Ravi

Du har til å styre retningen av overføringen. Dersom SV og DE er knyttet sammen og deretter brakt lav, vil du kunne motta data og til å overføre, ta linjen høy. Cheers Ravi
Jeg bruker 75 179 som full duplex kommunikasjon, kan jeg ikke tilgang slave med forespørselen sendt program, har du noen ide?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back