Bruk insert_pads kommandoen i DC

S

sam536

Guest
Noen som jobbet på DC med insert_pads kommandoen?. Det ser ut som foreldet i 2007.03. Eventuelle kommentarer ... Forresten jeg vil sette inn io pads på netlsit nivå. Jeg ønsker alle innganger / eksempler / scripts hvis du kan støtte meg ... Jeg trenger hjelp i JTAG innsetting og BSD bruk. Hvis noen jobbet med dette, pls la meg vite, .. Ny for å Boundary scan innsetting .. Hilsen, Sam

Nå IO pad vil bli lagt i layout programvare hvis jeg ikke galt. I det siste, ekstrakt vi digital krets deretter plassere IO pads i noen layout programvare. Dermed DCs insert_pad aldri har vært nyttig.

Hai Dude, Prøv dette kommentarer link-bibliotek = target_library = fm-cadence.db )---- avhenger verktøyet lese-f VHDL.rtl/arbiter.vhd--------- Avhenger hvis u bruk Verilog set_port_is pad truseinnlegg Verilog out_single-bit = true skrive-f Verilog-output gste / dommer op.v slutte

Hei phutanesv, kan du sjekke insert_pads kommandoen finnes ikke i DC i gjeldende versjon (2007,03)?. Når jeg prøvde den sier, ugyldig kommando. Hilsen, Sam

hei hver kropp, har jeg et spørsmål: Hvorfor setter pad i st? hvorfor ikke instantialized dem i øverste nivå design?

Endre RTL og truseinnlegg der og knytte biblioteket. Det er mer bedre og effektiv måte som u ikke ønsker å optimalisere det, heller for begrensende og analysere design

Jeg tror at putene er alltid startes av hender i Verilog Coding. I DC-FPGA, kan du bruke set_port_is_pad ... for å automatisk sette pads.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back