Bruke ferdighet i Allegro.

X

xl_cheese

Guest
Kan noen hjelpe meg?Jeg har vært over hele Cadence nettsteder for dyktighet samt google for de siste timene.

Jeg bare begynner, og bare ønsker å kjøre selv en enkelt prøve ferdighet kommando i Allegro.

Noe jeg har prøvd så langt har gitt meg "Kommando ikke funnet".

Jeg bruker allegro i Win XP.Denne katalogen finnes, men jeg kan ikke kjøre noe av det på kommandolinjen.
C: \ Cadence \ SPB_15.5.1 \ share \ pcb \ Eksempler \ dyktighet

Takk!

Har du lastet ned dyktighet skript fra Sourcelink?
Du trenger Cadence støtte id for å logge inn
Det er få måter du kan laste dyktighet filer i Allegro.

For eksempel (last ( "xxxxxxx.il")) eller les inne Skill utulity du skal bruke, og undervisningen gis der.

Eller redigere. Ilinit filen for å legge til kommandoen for å laste ferdigheter filene hver gang du
Påkalle Allegro.

Det er tonnevis av info på dyktighet i Allegro i hjelp og dokumenter.
Avhengig av lisensen din er utviklingsverktøy for Skill kommer med Allegro.
Endelig er det Yahoo-gruppe "Skill School" hvor du kan også få nyttig info.Hilsen,
M

Takk for opplysningen.

Men alt jeg prøver å laste en ferdighet fil jeg får kommandoen ikke funnet.

Code:

Command> (load ( "C: \ Cadence \ SPB_15.5.1 \ share \ pcb \ Eksempler \ dyktighet \ skjema \ grunnleggende \ axlform.il")

E-Kommando ikke funnet: skill load ( "C: \ Cadence \ SPB_15.5.1 \ share \ pcb \ Eksempler \ dyktighet \ skjema \ grunnleggende \ axlform.il"

Command>

Vel jeg har brent et par timer og fortsatt ikke gå.Det er frustrerende.Hvis jeg bare kunne få en enkel helloworld skriver skriptet til å kjøre jeg være en Happy Camper.Så jeg kunne få noen virkelige arbeidet gjort.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back