bruke GUI for å lage low-pass filter

A

awanis

Guest
hai ... im beginers i studiet av Matlab ... kan jeg vite hvordan kan jeg bruke GUI for å lage low-pass filter .. med Butterworth type og bruk av bilinear metode ... pleasse .... im stuck med dette ... : Cry:

hei, prøv bare design funksjoner, ville jeg foreslå for eksempel freqz eller fvtool, prøv hjelp-funksjonen, må du bli vant til det. hjelpe smør, enn du trenger bare å bruke dine spesifikasjoner. Det er eksempler! første smør, enn du kan se det med freqz!

[Quote = awanis] hai ... im beginers i studiet av Matlab ... kan jeg vite hvordan kan jeg bruke GUI for å lage low-pass filter .. med Butterworth type og bruk av bilinear metode ... pleasse .... im stuck med dette ... : Cry: [/quote] Ikke gråt. I alle fall ikke akkurat nå GUI heter FDAtool. Hvis du vil lære om er å bruke Matlab hjelp forresten, med mindre du spør riktig spørsmål, vil svært få mennesker svare deg

hei dvs stor hihihi ... Jeg visste ikke om det hihi

tusen takk .. en vil forsøke å løse .. forresten hvis ikke kan få løsningen ... Jeg vil spørre igjen ya ...

haiiiiiiiiiiiii kan jeg vite om filter implementering på FPGA og pls gi Verilog koden av det og hvordan du overfører bildet til FPGA (altera Nios 2) og pls gi koden også.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back