Bruke Rabbit prosessor i design

• Thread starter devendra_devgupta
  • Start date
D

devendra_devgupta

Guest
Hei venner kan noen kropp fortelle meg howz kanin prosessor regnes for en ny design. Hvis det har noen dwawbacks plz fortelle meg. Hilsen

Jeg Allerede brukt det UC, og jeg likte ikke så mye. Det er ikke så fort som andre. Den eneste fordelen er mengden av UART s (4), men hvis du bruker en Cypress PSoC UC, kan du acchieve det. Husk det er bare en 8bit UC. + + +

Rabbit4000 er en av de beste prosessoren. Gode ​​nyheter er programvaren som følger med en devt styre som inneholder denne prosessoren har en haug med klar til å kjøre kildekode. Du kan implementere ethernet, mer serielle porter, osv. Det er i stand til å utføre komplekse matematiske operasjoner, dvs. FFT

Takk vennene sine godt å høre at det er en god prosessor, men jeg er embressed av å ha sin sakte fart. noen måter bruker jeg kanin 2000 i prosjektet mitt med dynamisk c compiler. Jeg har massevis av spørsmål om programmering sin på grunn av sin dårlige doccumentation behage hjelpe meg. Jeg vil snart begynne å stille spørsmål her

[Quote = devendra_devgupta] Thanks friends sin gode å høre at det er en god prosessor, men jeg er embressed av å ha sin sakte fart. noen måter bruker jeg kanin 2000 i prosjektet mitt med dynamisk c compiler. Jeg har massevis av spørsmål om programmering sin på grunn av sin dårlige doccumentation behage hjelpe meg. Jeg vil snart begynne å stille spørsmål her [/quote] Rabbit 2000 prosessor er allerede abit ut datert allerede. 4000-serien fortsatt veldig tidlig å bruke også forårsake mange bibliotek for Dynamic C har ikke oppdatere for 4000-serien. Det beste er å bruke 3000-serien. Hvis du er ute etter hjelp med spesiell kjerne modul, bør du rådføre deg med en bestemt kjerne modulen bruksanvisningen. Du kan også finne de fleste av kjernen modulen eksempel under Dynamic C installere \ Samples. Glade Coding nlksg

Thanx nlksg jeg vil holde ditt forslag i tankene. Kan du fortelle meg forskjellen mellom disse to seriene 2000 og 3000. Thanx på forhånd

[Quote = devendra_devgupta] Thanx nlksg jeg vil holde ditt forslag i tankene. Kan du fortelle meg forskjellen mellom disse to seriene 2000 og 3000. Enn på forhånd [/quote] Hei, Vennligst gå til http://www.rabbit.com/products/rab30_rab20_comp.shtml for å se funksjoner sammenligning mellom 4000/3000/2000 prosessorer. Hilsen nlksg

hallo alle sammen her er mitt første spørsmål. Jeg har fullført håndtering porter linje ved denne måten jeg kan koble til LCD, tastatur, I / Os, relé (Veldig enkel programmering) Nå ønsker jeg å bruke hver eneste tilgjengelige periferal støttes av kanin. Først av alt jeg ønsker å bruke timere. Som gitt i doccument er det to timere A og B med A har 5 subtimers. Men doccument ikke støtter hvordan å programmere timeren avbrudd og deres vektor steder kan du hjelpe meg i denne forbindelse Thanx

[Quote = devendra_devgupta] Hei alle sammen her er mitt første spørsmål. Jeg har fullført håndtering porter linje ved denne måten jeg kan koble til LCD, tastatur, I / Os, relé (Veldig enkel programmering) Nå ønsker jeg å bruke hver eneste tilgjengelige periferal støttes av kanin. Først av alt jeg ønsker å bruke timere. Som gitt i doccument er det to timere A og B med A har 5 subtimers. Men doccument ikke støtter hvordan å programmere timeren avbrudd og deres vektor steder kan du hjelpe meg i denne forbindelse Thanx [/quote] Hva RCM-modul du bruker? Du kan lese detaljene info om timer i prosessoren bruksanvisningen. f.eks. Følgende er for Rabbit 3000 prosessor. Gå til kanin webside >> Support >> Dokumentasjon og se etter din RCM og prosessor dokumenter .. anser NLKSG

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back