bugs i tråkkfrekvens IC5141

H

haoshs

Guest
Jeg fant to bugs i tråkkfrekvens IC5141 ADE. (1) Når en skjematisk inneholder en forekomst av vsin, er det eksporterte netlist for vsin som følgende: V1 (1 0) vsource st = 1 mag = 1 fase = 0 sinedc = 1 ampl = 1 freq = 1K og feilen er at det er ikke den typen declatation "type = sinus" i netlist for sinus spenning kilde, den samme som isin vpulse ipulse osv. Jeg har sjekke det netlist for VIN og vpulse i IC4.4.6, og The netlist for sinus inneholder "type = sinus". Det er forskjellen på de to versjonene for de samme skjemaer. (2) Når «PPAR ()" parameter vises i netlist, ville Spectre funnet feil med følgende massasje: Function 'PPAR "er udefinert eller brukes rekursivt. Er møte noen de samme problemene med meg? Og kan noen hjelpe meg? Takk!

Hei, du sa det ikke spesifiserer hvilken type ...... da wat betyr det av sinedc. plz sjekk det ut og la meg vite. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 3 minutter: [/color] [/size] Hei igjen, sjekket du SCH bruker IC5141 & IC446. Er resultatene samme eller forskjellige.? gjøre sjekk det ut.

I IC446, er det eksporterte netlist: V1 (1 0) vsource st = 1 mag = 1 fase = 0 type = sinus sinedc = 1 ampl = 1 freq = 1K men i IC5141 er netlist: V1 (1 0) vsource dc = 1 mag = 1 fase = 0 sinedc = 1 ampl = 1 freq = 1K

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back