ca $ fopen, $ fgetc, $ fputc

S

sagar_saga01

Guest
Jeg bruker Xilinx ISE 9.1, men det er ikke suporting noen av kommandoene som brukes til fil operation.how jeg kan gjøre bruk av den ..
Må jeg ta med noen biblioteket

friend, i dont think any synthesis tool will(or should)support it. ISE, qu (at) rtus etc verktøy støtter konstruerer som er nyttige i inferring maskinvaren inni fpgas.File operasjoner rekvisitter av simulering, slik at du burde klage hvis en simulering verktøyet ikke støtter det.

Xilinx XST støtter flere Verilog systemet oppgaver under compile-time: $ display $ fclose $ fdisplay $ fgets $ finish $ fopen $ fscanf $ fwrite $ readmemb $ readmemh $ undertegnet $ unsigned $ skrive.Jeg bruker dem i min Verilog 'første' blokker for å lage datafiler, og å legge inn datafiler ved oppstart Block RAMS og andre ting.Ja, verker som i løpet av FPGA synthesis.Big tidsbesparende i mine prosjekter.

Forresten, fortalte Xilinx meg de legger compile-time flyttallsytelse støtte til XST versjon 11.Det vil være en fin tid å spare ved oppstart Block ROMer med matematiske tabeller.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back