CADENCE ENCOUNTER TUTORIAL

I

indranilh

Guest
Her er den tråkkfrekvens tutorial.please svare meg verdifulle kommentar.

[Quote = indranilh] Her er tråkkfrekvens tutorial.please svare meg verdifulle kommentar. [/Quote] takk!

[Quote = indranilh] Her er tråkkfrekvens tutorial.please svare meg verdifulle kommentar. [/Quote] Veldig intrresting Document. Takk!

[Quote = indranilh] Her er tråkkfrekvens tutorial.please svare meg verdifulle kommentar. [/Quote] Hei, først vil jeg takke deg så godt at du har gjort offentlig arbeidet ditt. Jeg gikk ikke i detaljer, fordi mangelen på tid så det er bare noe jeg la merke [jeg antar dette har blitt gjort for studenter]: I tråkkfrekvens tutorial er det ingen avstand mellom tekst og bilde på fig. 1., Fig. 5, fig. 6 og det er en misstyping rett før fig. Fire. "Attaché ..." Møtet opplæringen er synes også å være en godt organisert, komplett dokument. Her bare noen bemerkninger, kanskje nyttig, kanskje ikke. Hvis du snakker om lagene, ville navnene brukes i utformingen dokumentene være mer fordelaktig. Så for eksempel ikke "metall 1, 2 metall, ..." men "MET1, MET2, ..." . Og jeg tror kvaliteten på bildene i skarp kontrast med den gode kvaliteten på LaTeX dokumentet. Prøv å unngå å bruke Microsoft Paint, hvis du gjorde det. Dette er hva jeg lagt merke til i 5-6 minutter.! Krivan

fin tutorial på både digital og analog. Jeg vil gjerne se følgende ting skal legges opp. vennligst implementere den ved hjelp NCSU CDK slik at alle kan bruke tutorial.for digital design du kan bruke OSU Digital CDK. også kan laste opp kursmaterialet som VHDL eller Verilog kode som brukes i utformingen sammen med skript. bare husk, selv om i første løp elevene ikke lærer noen ting ved å kompilere demoen design, vil de likevel lære å bruke verktøyet og også de vil kjenne verktøyet er riktig konfigurert. håper å se analog layout, vcat autorouter tutorial fra deg. også det ville være fint hvis du gjør opplæringen for hormonspiral simulering, RC synthesys, poste synthesys simulering (jeg har ikke sett noen tutorial på dette). hock

Tusen takk. Jeg virkelig trenger dem. Jeg ønsker deg det beste

Her er tråkkfrekvens tutorial.please svare meg verdifull kommentar
Hei, jeg er klar over sitt en gammel post.. Har link eller opplæringen blitt fjernet? Jeg kan ikke finne vedlegg lenger. Er det mulig å laste opp igjen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back