Cadence Spectre Simulering Problem

W

wuZheng

Guest
Hei alle, søkte jeg opp Google for en løsning på mitt nåværende problem som omdirigert meg her, men responsen gitt var langt fra tilstrekkelig, spør OP å bare kontrollere sin nåværende utforming ikke gi mye innsikt i å fikse mitt eget problem. PROBLEM: Spectre spytter ut denne feilen for en design jeg jobber med: ERROR (SPECTRE-16386): M3: For mange terminaler er gitt M3 er en transistor som du kan tenke oss å bruke noen proprietære teknologi. bibliotek. Den har nøyaktig 3 terminaler (4 hvis du bruker den alternative), er det nøyaktig 3 linjer knyttet til den. Å sørge for at jeg ikke var gal, eller at utformingen eller annen måte påvirket denne feilen, gikk jeg rundt og skapte et nytt design-fil. Det nye designet har en enkelt transistor, en variabel kilde koblet til gate, VDD å drenere, og kilden jordet (samt underlaget med den alternative symbol). Igjen Jeg får denne feilmeldingen: ERROR (CMI-2117): M0:. For mange terminaler gitt (6> 3) Jeg er virkelig stumped om hva som ville være årsaken til denne feilen, hvis noen har noen innsikt , ville det bli verdsatt. Thanks.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back