circuit diagram

A

arunkumar446

Guest
hei, hvordan kan vi trekke koblingsskjemaer for dokumentasjon formål, noen sier latex er god, kan noen foreslå noen ting enkelt.Takk på forhånd, det haster.

P-Spice, Tina-Pro, Orcad, Cadence Opus / Mentor skjematisk redaktører Ctrl-PrintScreen Lim inn i Microsoft Paint?

KrivanLagt etter 1 minutt:ah, for dokumentasjon formål.Tegn skjematisk i noen av programvare foreslått ovenfor, og du sikker kan eksportere det til postscript format og derfra konvertere den til EPS-format og viva latex ...

Takk for svaret Krivan,

er XFig et fint alternativ for koblingsskjemaer for dokumentasjon.som skjematiske redaktører av verktøy er ikke så flink til å ta skjermdump eller så, som de ser komplisert med mange tilkoblinger.

Takk antonio, hvordan er rfflow?og som ville være enkel å bruke Xcircuit eller rfflow.

, should be used.

Hva jeg forstår og praksis er å bruke den samme programvaren, der du angir skjematisk for PCB,
bør brukes.Fordi på denne måten er det mindre eller ingen sjanse for å trekke noen feil tilkobling eller ingen forbindelse i det hele tatt.(hvis du eksportere den til en annen pakke så vil det ikke være noe problem).Men jeg nevnte det igjen at hvis du designe PCB fra netlist genereres fra skjematisk og senere PCB er nesten bekreftet, da blir det igjen ingen mulighet for feil i dokumentasjonen så langt som skjematiske er bekymret.

ENJOY!

Hei,
U kan bruke XFig.Det er veldig lett og har flere alternativer.U kan også eksportere til. Ps-format direkte fra opus.Eller bruk gimp for å ta snapshot direkte og lagre som jpg-fil.

Like

hei supreet,

Er det ville modeller og andre krets relaterte ting i XFig.

Takk for svar.

Bruk Tiny CAD .. de enkle å bruke og fikk også gode funksjonerLagt etter 1 minutt:dette er satt opp filen for Tiny CAD
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

hello EVERY1.Jeg var ute etter den beste PCB designer programvare ..jobbet over Orcad Capture men jeg tror Proteus er bedre ..kan se hva ekspertene sier ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back