cmos komparator

M

man_5684

Guest
hva er forskjellen mellom lineær respons og Svingegir svar på
komparator?hva er det inngangssignaler betyr lineære eller stor for disse svar?
?

CMOS Comparators vanligvis utgjør en forforsterker og en post-forsterker.Det forforsterker er en lineær gevinst forsterker og postamplifier er en latch-baserte forsterker.
Når inngang endringen er større enn input spekter av forforsterker, trer komparator den drepte-rate modus på komparator.Når input variasjonen ligger innenfor inngangen rekkevidden av forforsterker, er komparator opererte i lineær modus.

thanx,
hvis vi lage en komparator for Svingegir modus, enn hvordan vi kontrollerer sin utgang til conferm det er riktig?Andre ting hvordan vi måler drepte sats på at komparator?
Er det er problem knyttet til stabilitet i komparator?Lagt etter 26 sekunder:thanx,
hvis vi lage en komparator for Svingegir modus, enn hvordan vi kontrollerer sin utgang til conferm det er riktig?Andre ting hvordan vi måler drepte sats på at komparator?
Er det noe problem knyttet til stabilitet i komparator?

man_5684 skrev:

thanx,

hvis vi lage en komparator for Svingegir modus, enn hvordan vi kontrollerer sin utgang til conferm det er riktig?
Andre ting hvordan vi måler drepte sats på at komparator?

Er det er problem knyttet til stabilitet i komparator?
Lagt etter 26 sekunder:
thanx,

hvis vi lage en komparator for Svingegir modus, enn hvordan vi kontrollerer sin utgang til conferm det er riktig?
Andre ting hvordan vi måler drepte sats på at komparator?

Er det noe problem knyttet til stabilitet i komparator?

Jeg prøvde å bruke positive tilbakemeldinger.løsningen jeg bli "sperren".det er ponit der jeg stakk, fordi ingen hjelp jeg fikk om å designe sperren for gitte parameteren.
hvis u kanne skaffe meg .........så kan du ....

drepte skjer når du kretser er ute av lineære modellen ..etter kretser tilbake, går den eksponentielle perioden .. (for første bestillingen antakelse)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back