E
echo47
Guest
Jeg bruker CodeWarrior 6.1.1 for Embedded PowerPC (EPPC).Jeg ønsker å knytte flere store binære filer (FPGA bitstrømmer) i min C prosjektet.Jeg kan gjøre det enkelt i GCC bruker en koblingsfunksjonalitet kommandolinjealternativer alternativ, men hvordan gjør jeg det i CodeWarrior?
Hvis det ikke
er mulig, er det noen måte å konvertere min binære filer til CodeWarrior kompatibel objekt filer?Jeg har prøvd flere versjoner av objcopy, og flere ELF valg, men CodeWarrior ikke likte den genererte filer.Kanskje jeg ikke har funnet den rette kombinasjonen.
Ja, jeg kunne konvertere min binære filer til store ASCII matriser og deretter kompilere eller montere dem, men det
er rotete og treg.Jeg vil ha en renere løsning!
Hvis det ikke
er mulig, er det noen måte å konvertere min binære filer til CodeWarrior kompatibel objekt filer?Jeg har prøvd flere versjoner av objcopy, og flere ELF valg, men CodeWarrior ikke likte den genererte filer.Kanskje jeg ikke har funnet den rette kombinasjonen.
Ja, jeg kunne konvertere min binære filer til store ASCII matriser og deretter kompilere eller montere dem, men det
er rotete og treg.Jeg vil ha en renere løsning!