Collin og FJ Zucker, antenne teori

C

couless

Guest
Hei, Kan noen vennligst hjelpe meg å få denne gamle boka? Collin og FJ Zucker, antenne teori Couless

I andre denne forespørselen. Denne boken synes nesten umulig å finne med mindre du har tilgang til et universitetsbibliotek. John

Hei Nazanin, prøvde jeg med den lenken du postet, men temaet er utdatert (Temaet eller innlegget finnes ikke (det ble fjernet)). Kan du laste opp boka hvis du har det eller sende det til meg til couless@gmail.com . Thanks

[Quote = Azulykit] Det var ikke vanskelig å finne. Det tok omtrent 5 sekunder på Google. Prøv www.amazon.com og www.alibiris.com . Begge viser boka på lager. Du kan bare nødt til å kjøpe det hvis du virkelig trenger en kopi. [/Quote] Ja, de både viser ett eksemplar av del I (det er en to volum bok). Basert på bokhandler plassering, synes det både severdighetene refererer til samme kopi av boken. Dessverre kan jeg ikke råd til å betale $ 250 - $ 300 for halvparten av boken (eller for hele boken for den saks skyld). Kanskje en dag en billigere kopi vil vises. På den annen side, hvis noen har råd til det, anbefaler jeg å kjøpe den nå, fordi denne boken ikke dukker opp for å selge veldig ofte. John

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back