Controlling to koblede systemer ved hjelp av en PLS

• Thread starter steven_arnold_85
  • Start date
S

steven_arnold_85

Guest
Hallo,
Jeg er for tiden å designe et kontrollsystem for å styre 2 kompressorer.Den nåværende utforming bruker en Allen Bradley PLC (1747-L542B 5 / 04 CPU - 32K mem).Jeg har litt problemer med gjennomføringen av stigen logikken.
Måten kompressorene arbeidet er at 1 kompressor vil pumpe opp til ønsket trykk deretter slå.Når trykket synker til et visst lavt nivå den andre kompressoren vil slå på og pumpe trykket sikkerhetskopiere og deretter slå.Den første kompressoren vil da sparke tilbake igjen når trykket synker under et visst press (og så videre).For å legge til kompleksitet, hvis det nødvendige trykket ikke er oppnådd i 20 min, til neste kompressor slås på samtidig pumpe opp trykket.
Alan Bradley PLC at jeg bruker er prgrammed bruker RSLogix 500 og det er her problemet oppstår.Jeg er ikke veldig kjent med denne programvaren.Vil noen kunne foreslå en stige logikk (selv prmitive logikk som jeg kan konvertere til stigen ville være fint) som ville comtrol kompressorene i Afore nevnt måte?

Takk

søk etter logicad du også kan finne en logikk digram programmering programvare for alienbradly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back