CST Studio Suite 2006 Installasjon i Windows Vista

I

imranshoaib

Guest
Hei,

Jeg prøvde å installere CST Microwave Studio 2006 på Windows Vista-plattform.Alt gikk bra, men på det siste trinnet av installasjonen når den sier: STARTE TJENESTER installasjonen roll backs.

Kan du gi råd til meg noen wayout?

Cheers ...

Kan være du må sjekke nøye installeringsinstruksjoner.Jeg installerte CST 2006 på flere datamaskiner uten et problem, og 2008 på to maskiner.Det er ikke enkel installasjon og du må være veldig forsiktig.Dessuten er det nyttig å slå av Vista UAC.

Med vennlig hilsen,
RF-OM

hei
Jeg har problem å installere CST 2006 på vista ..
det står:

veiviseren ble avbrutt før CST kunne fullstendig installert

hva bør jeg gjøre?
Eller noen har en installeringsveiledningen?Jeg er redd den versjonen av CST ikke støttes av vista

takk!

Jeg tror denne versjonen (2006) kanskje ikke fungerer i Vista.
HFSS 10 har også samme problemet.

Ifølge mine opplysninger all siste versjonene (HFSS 12 & CST 2008) støtter Vista.

Du må kanskje sjekke med CST help desk.Lagt etter 1 minutt:Også en ting til.
Det er en innretning i Vista ved hjelp som du kan installere eldre versjoner av programvare
Kontroller at.Det er vel i kontrollpanelet.Lagt til etter 6 minutter:sjekk dette innlegget
ftopic286980.html

Noen ganger kan du vende dette problemet slik det ofte spør om bekreftelse hvis vi skal skrive i systemmappene liker programmering filer.

Jeg foreslår å installere i en annen stasjon eller annen mappe så du kan installere på Vista også
Dette problemet vil bli observert i bærbare datamaskiner som leveres med pre-installert vista og ikke en annen stasjon unntatt C: \

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back