cycoloneII = SPARTAN3? enkle q plz sjekke det

M

manish12

Guest
Jeg har cycoloneII dev kit og også litt erfaring om det. men nå, ingen cycoloneII (ALTERA), må jeg jobbe med SPARTAN3. Jeg vil bare vite at jeg alle tidligere prog som vil kjøre på denne nye (SPARTAN3) kit eller det er behov for litt modifikasjon. (Unntatt pin oppdraget) takk.

Antatte koden er skrevet i noen HDL språk, vil du - minst - må rekompilere for den nye arkitekturen. Du kan gjøre dette ved hjelp ISE. Hvis du har brukt bestemte IP, enn du er i trøbbel. Du må finne en matchende funksjon for Spartan3 kit. Og selvfølgelig, vil begrensninger filen (som har pin info) trenger å matche den nye archtecture også. Sist men ikke minst: Alteras Cyclone2 gir ikke distribuert minne i sin arkitektur og Spartan3 har SRL16. Oppsummert: studere archtecture av Spartan3 og du vil merke at enkelte deler av dere kode kan bli portert, andre deler ikke kan. Der starter intelligent arbeid. Regards, L

Jeg tror den første viktige delen før du endrer enhet, les arkitektur mellom to enheter nøye. hensyn

takk, jeg er ikke bruker noen ip her. bare eksperimentere om temp. lesing og kontrollere bruk av VHDL.

Hva mener du ingen Cyclone II? Den delen er fortsatt tilgjengelig fra Altera. Hvis du ikke kan bruke Cyclone II for noen grunn til hvorfor ikke bruke Cyclone III? Porting til det vil være mye enklere enn å migrere til den Xilinx enheten. E

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back