DC biasing for microstrip krets.

C

carevin

Guest
Hei
Jeg designer en DC biasing krets for min microstrip bord.Jeg ble fortalt at en feedthrough kondensator bør inkluderes som en del av denne skjevhet krets.Har noen informasjon om dette?

Jeg bruker ADS å simulere min krets.Er feedthrough kondensator tilgjengelig i programvaren?

Tusen takk for alle hjelpe gjengis.

Kevin

ville y behage fortelle meg dine problemer i detils, fordi kondensatoren av feedthrough linje er vanlig!

For forsterker kan du bruke λ / 4 takt med Radial Stub!

Jeg lurte på hva som er bruk av en feedthrough kondensator.Jeg har tatt λ / 4 radial spire som en del av skjevhet krets.Er det fortsatt nødvendig å inkludere en feedthrough kondensator?

Det er alltid trygt å bruke feedthrough kondensatorer for DC forsyningslinjer entiring den microstrip boksen.Radial Andre kan kort "hot" RF på DC forsyningslinjer til bakken, men hindrer ikke direkte kopling fra microstrip krets til DC forsyningslinjer inn i boksen veggen.Bruke feedthrough kondensatorer, vil denne koblingen være effektivt skilt til bakken.

Hei,

feedtrough kondensatorer er montert på boksen veggene og skjevheter er matet gjennom den inn i boksen.Det er faktisk en lav-pas filter, har kapslet spole i serie og shunt kondensator (er) til jord.Den brukes for å forhindre eventuelle uønskede signaler ikke helt filtrert i boksen for å utbre trough skjevhet ledninger til resten av systemet.Å være en low-pass i naturen, kan det ikke være i stand til å eliminere lavfrekvente signaler, f.eks 50MHz eller så, og det er ønskelig å ha noen store kapasitans til bakken inne i boksen (det beste er en parallell kombinasjon i størrelsesorden 10UF , 100NF, 1nF)

flyhigh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back