S
std_match
Guest
Andre brukere kan ha verdifull informasjon å dele, selv etter den opprinnelige plakaten mener at problemet er løst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vanligvis det motsatte ting skjer, mange brukere lar trådene åpen og deretter brukere "åpne" at gjenger etter 4 eller 5 år med inaktivitet å poste sine egne spørsmål som kan være lik den opprinnelige spørsmålet. Jeg må legge til at jeg har sett noen tilfeller der tråden ble lukket med noen feil løsning, i så fall kan du PM originalen plakat. Alex
Ja, at for å bli akseptert, dersom en nær-my-tråd funksjon eksisterer. Jeg tror ikke, at det er stort problem. Jeg husker noen få tilfeller, når jeg tok del i diskusjonen og fant tråden stengt overhasty, f.eks med en feil løsning, som har blitt gladelig akseptert av den opprinnelige plakaten. På den annen side kan ingen rette alle feil eller villedende løsninger postet på edaboard. Personlig, jeg tror ikke at det er hensiktsmessig å lukke en tråd med mindre det har en veldig spesiell tema og har blitt besvart uttømmende. Det er også OK for å lukke en tråd, som er hovedsakelig basert på gale forutsetninger. I andre tilfeller, pleier jeg å forlate et alternativ til å bære den på i oppfølgingen innlegg. Som allerede nevnt, er det mange tilfeller der nykommere legger urelaterte kommentarer eller gjenfortelling tidligere innlegg. Men denne dårlige vanen er ikke tilstrekkelig resaon å lukke alle tråder.Jeg tror det vil være tilfeller at en tråd vil forbli stengt med en feil løsning selv etter at OP får beskjed om feil løsning.