Deaktiver mulighet for vanlige brukere å sette en tråd i lukket tilstand

S

std_match

Guest
Andre brukere kan ha verdifull informasjon å dele, selv etter den opprinnelige plakaten mener at problemet er løst.

Feil resonnement. Hvis jeg starter et emne på problemet som jeg har, er det øyeblikk at problemet er løst det øyeblikk å låse ned emnet. Hvis du tror at i at temaet ikke er skrevet nok, starter ny. Making emner for lang er dårlig ting. Søk er den beste måten å finne info som du trenger (hvis info finnes).

vanligvis det motsatte ting skjer, mange brukere lar trådene åpen og deretter brukere "åpne" at gjenger etter 4 eller 5 år med inaktivitet å poste sine egne spørsmål som kan være lik den opprinnelige spørsmålet. Jeg må legge til at jeg har sett noen tilfeller der tråden ble lukket med noen feil løsning, i så fall kan du PM originalen plakat. Alex

Men PM til innlegget går fortsatt feil løsning på forumet. Jeg er enig med std-match. Keith

Når du PM originalen plakat han kan åpne tråden til en riktig løsning er funnet, men det er opp til OP, så jeg antar det vil være tilfeller at en tråd vil forbli stengt med en feil løsning selv etter at OP får beskjed om feil løsning. Alex

Jeg tror det vil være tilfeller at en tråd vil forbli stengt med en feil løsning selv etter at OP får beskjed om feil løsning.
Ja, at for å bli akseptert, dersom en nær-my-tråd funksjon eksisterer. Jeg tror ikke, at det er stort problem. Jeg husker noen få tilfeller, når jeg tok del i diskusjonen og fant tråden stengt overhasty, f.eks med en feil løsning, som har blitt gladelig akseptert av den opprinnelige plakaten. På den annen side kan ingen rette alle feil eller villedende løsninger postet på edaboard. Personlig, jeg tror ikke at det er hensiktsmessig å lukke en tråd med mindre det har en veldig spesiell tema og har blitt besvart uttømmende. Det er også OK for å lukke en tråd, som er hovedsakelig basert på gale forutsetninger. I andre tilfeller, pleier jeg å forlate et alternativ til å bære den på i oppfølgingen innlegg. Som allerede nevnt, er det mange tilfeller der nykommere legger urelaterte kommentarer eller gjenfortelling tidligere innlegg. Men denne dårlige vanen er ikke tilstrekkelig resaon å lukke alle tråder.

Også jeg er uenig med lukking av trådene bare fordi OP har hatt svaret de ønsket. Mange ganger noen andre kan komme sammen og finne et tema som de er interessert i, men kanskje ikke har all den informasjonen de trenger så bare spør en ytterligere spørsmål eller foreta en ytterligere kommentar kan forbedre tråden. Også mange ganger når noen kommer på bordet og stiller et spørsmål de får beskjed om å "gjøre et søk først", for å finne en eksisterende tråd om emnet. Men hvis det tråden er låst så de ender opp med å lage en ny en uansett. For all del ha [løst] tag, men ikke lukke det. Kun mods bør kunne lukke tråder IMO.

Fvm Er Moderatorer lov til å gjenåpne stengte tråder? Hvis ja, kan kanskje en mellomløsning være råder dem om feil løsning. + + +

Ja, moderatorer kan åpne noen lukkede tråden, har jeg også sett en moderator post en melding i en lukket tråd uten gjenåpning det. Alex

Ja, moderatorer innlegg på lukkede tråder. Vi kan også delta, dele og flytte dem. Jeg tidvis feste "tapt" svar og låse "løst" tråder. Som det har blitt sagt, hvis du ser en tråd som burde låses opp, ta kontakt med en av moderatorene. Keith

Ferdig. Nå kan brukeren markere emne som løst, men det er fortsatt låst. Takk for din mening.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back