Debussy i Linux

R

realtek

Guest
Hvordan installere Debussy Licesne i Linux (Mandrake v10.x) Jeg tar debussy.tar.gz deretter gå til bin type "Debussy" finne feilen Pls gi detalj prosedyren om hvordan du installerer License fil jeg leste installasjonen laug, men fortsatt don ' t vet hvordan du legger lisensfilen. Mange takk på forhånd.

først av alt, har u fått konsesjon fra deubssy? Jeg havn't installere Debussy i Linux, men jeg har installert noen andre EDA verktøy i linux (Redhat) før. Jeg tror flyt er ganske like. 1, cp installer filen til katalogen u vil installere. 2, unzip og untar den debussy.tar.gz 3, modifisere ur lisensfil, for eksempel hvis deamon er cslim, redigere lisensfil som følger Deamon cslim INSTALL_DIR / flexlm / cslim og endre Sever linje Sever hostname vertsid'en 4, start lisens , lmgrd-c license.dat-l lic.log håper dette hjelper

Jeg bruker debussy53v3, hvis kjører debussyy vil rapportere checksum error, men bruker jeg lmgrd-c license.dat det vil fungere bra.

Det virker som du er rushed å utføre den uten endret skall din ... Allikevel, hvis du gjør det, vennligst bruk. / Debussy rett etter ber ikke Debussy. Som Lic problem, følg guiden fra xworld2008, eller jizhian. Eller, kanskje du må gi mer hva som går galt i detalj ... Hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back