Definer ordet BUFFER

O

omara007

Guest
Hei folkens ..

Jeg trenger å vite de ulike definisjoner av BUFFER ..fra alle prospectives ..digital ..analog ..telekommunikasjon ..bruken av bufferen er alle disse feltene ..og måten den er gjennomført i hvert ..

I digital er det FIFO og LIFO (stable) som brukes til å balancd klokkefrekvens.
Ordet størrelse match.buffer data.etc.
Vennligst problemet ditt spørsmål klarere, slik at flere personer kan hjelpe deg.

spørsmålet er rett og slett: Definer BUFFER fra potensielle ..Hvis du allerede avtale med buffere i ditt arbeid, så definere denne BUFFER ..Jeg trenger å samle alle definisjoner ..selv om de definerer mer enn én enhet ..som buffer fra front-end designer synspunkt ..buffer fra back-end deigner synspunkt ..buffer fra minnet kompilatoren punkt dersom visning (hvis det er) ..buffer fra telekom synspunkt ..
dette er hva jeg søker etter ..

Buffer forsterker: En analog enhet som brukes typisk for impedans samsvarende og signal isolasjon ..

Buffer: Et forbeholdes segment av minnet som brukes til å holde data mens den er under behandling ..

Her finner du doezens av definisjoner av "buffer":
http://computing-dictionary.thefreedictionary.com/buffer

Vennlig hilsen
IanP

hva med klokken buffer?..hvordan skal gjennomføres?..og hva slags krets er det?

klokken buffer - spesielt brukes for klokke nettverket.
- Bruker mer strøm enn normalt buffere

tillegg kan en buffer brukes til å forbedre signalstyrken! ..kan u legge buffere i en klokket nettverk for å forsterke svake signaler ..å redusere skjeve?

med hilsen,
Arun

BUFFER - En midlertidig plassering til å lagre eller gruppe informasjon i maskinvare eller programvare.Buffere brukes når data er mottatt i størrelser som kan være annerledes enn den ideelle størrelsen for maskinvare eller programvare som bruker buffer.For eksempel, 64-bits prosessor på en 16-bit buss kan en ha en buffer til å holde 16-bits forespørsler til de samme 64-bits.En annen bruk av buffere er å holde maskinvare fra å bli overveldet med informasjon.I dette scenariet, bruker du en stor buffer til å holde data til en enhet eller et program er klar til å motta den, i stedet for bare å skyve den inn på en enhet som kanskje ikke er klar.Bufferne må optimaliseres i størrelse for å arbeide effektivt for det formål de er konstruert.

Anjali: for klokken buffer ..hvordan er det implementert i reelle design?..og i hvilken design scenen i design flyt?hoangkhoi: din definisjon av buffer minner meg om FIFO ..så, hva er forskjellen mellom buffer og FIFO?

klokken buffer er nesten det samme med vanlig buffer, komponert med to inv, men vanligvis driveren kapasiteten er større,
som for design flyt, er det i den fasen av CTS
som for forskjellen mellom FIFO og buffer
Jeg tror
normalt FIFO har klokke
mens buffer har ikke
FIFO kan reservere flere data, før gamle data hentes, data kan legges inn nye dersom FIFO ikke er full
mens buffer kan ikke

Bruk en ordbok eller leksikon.For eksempel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Buffer

echo47 skrev:

Bruk en ordbok eller leksikon.
For eksempel:

h ** p: / / en.wikipedia.org / wiki / Buffer

Buffer er bare en midlertidig plassering for å lagre informasjon.
Det kan være FIFO eller Filo.
Ex: En stabel er en Filo buffer.

Hei

BUFFER kan brukes til amplifikasjon formål samt bagasje formål

gulrot skrev:

HeiBUFFER kan brukes til amplifikasjon formål samt bagasje formål

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back