Den versjoner av annonser kan være installert samtidig?

B

BigBoss

Guest
Versjonene av annonser kan være installert samtidig?
For eksempel la oss si at jeg gjerne bruke ADS2002 og ADS2002C på samme maskin med forskjellige lisensiering.

Enhver reaksjon vil verdsette.

Dette kan være vanskelig siden programmet bruker miljøvariabel A / g / i / l / e / e / s / o / f_license_file til å peke på lisens fil.
Jeg antar at du kan endre lisensen filnavn og tilbake.
En annen ting å prøve å skrive en scipt å gjøre dette.Dette er dekket på side 3-15 for å installere manuelt.
En annen ting å prøve å kombinere filer til den samme filen.Dette er på side 4-20.
Du kan også starte l / m / t / o / o / l / s, endres pekeren til riktig lisens fil og start serveren og re-les lisensen fil.
Som et notat, her på jobb, vi har bare én lisens fil på nettet og det fungerer på både 2002 og 2002C.Så hvorfor trenger du to forskjellige dem?

toonafishy wrote:

Dette kan være vanskelig siden programmet bruker miljøvariabel A / g / i / l / e / e / s / o / f_license_file til å peke på lisens fil.

Jeg antar at du kan endre lisensen filnavn og tilbake.

En annen ting å prøve å skrive en scipt å gjøre dette.
Dette er dekket på side 3-15 for å installere manuelt.

En annen ting å prøve å kombinere filer til den samme filen.
Dette er på side 4-20.

Du kan også starte l / m / t / o / o / l / s, endres pekeren til riktig lisens fil og start serveren og re-les lisensen fil.

Som et notat, her på jobb, vi har bare én lisens fil på nettet og det fungerer på både 2002 og 2002C.
Så hvorfor trenger du to forskjellige dem?

ADS 2002a og 2002C innretninger virker fint på samme PC.Lisensen server konv var den samme for både installere og de begge deler samme lisenser.I noen tilfeller er denne ordningen er nødvendig ettersom noen leverandører bibliotekene ennå ikke kjøre under
f.eks ADS 2002C, kun-A.

Imidlertid være forsiktig med hvor du finner \ brukere \ standard \ mapper.For annonser 2002a bruke c: \ ads2002a \
Users \ standard \ For
annonser 2002C bruke c: \ ads2002c \
Users \ standard \ så du holde dem adskilt.Else må du bruke regedit.

Se "Bruke flere annonser Versjoner i Installasjon i annonser Dokumentasjon http://eesof.tm.agilent.com/docs/adsdoc2002C/doc.html for detaljer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back