Desi * gn * F eller T * es * t

E

efundas

Guest
Jeg trenger den fullstendige opplysninger med hensyn til Desi * gn * F eller T * es * t for AS * ICs.
Jeg ville være takknemlig hvis noen kunne gi meg den komplette detaljer om denne eller en link hvor jeg kan få komplett informasjon.
Jeg hadde prøvd farten * og * l søk, men jeg kunne ikke skjelne hva som var relevant og hva som ikke er relevant.
Takk på forhånd

Design for test er stort problem, det er ingen enkel komplett løsning for alt.Hvis du bare vil teste dine egne enkle logikk og bruke skanne metoden, kan du sjekke denne artikkelen: Ti bud Scan Design, Hvis du vil bruke bist for hukommelse test, det er vanligvis leveres av leverandøren.Hvis du vil gjøre SOC test, må du sjekke P1500 standard og designe din egen test metodikk, noe som er veldig kompleks.

"Bibelen" om DFT emnet er berømt bok:
Abromovici, Miron, ..."Digital Systems Testing og testbare Design" (1990)
men det er kanskje å teoretical for engenner som ikke pleide å spesialisere seg på dette feltet

Veldig hyggelig bok (og enought for alle som ikke pleide å ble DFT spesialist) er:
"Design-for-Test for Digital IC og Core Embedded Systems" fra Alfred L. Crouch

hvis u ha denne boken kan du laste den opp
takk og hilsen,
Vikram.

Andromeda skrev:

"Bibelen" om DFT emnet er berømt bok:

Abromovici, Miron, ...
"Digital Systems Testing og testbare Design" (1990)

men det er kanskje å teoretical for engenner som ikke pleide å spesialisere seg på dette feltetVeldig hyggelig bok (og enought for alle som ikke pleide å ble DFT spesialist) er:

"Design-for-Test for Digital IC og Core Embedded Systems" fra Alfred L. Crouch

www.design-for-test.com

Denne nettsiden vil definitivt hjelpe deg i denne forbindelse

Desi * gn * F eller T * es * t for AS * ICs.
yru skriver dette med "*" i mellom ... noen spl betydning?

Jeg tror inkludere DFT Mang scenen, basert på Ur design mål.ATPG, TFT, LED, bist

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back