Design av nåværende styre DAC med CMOS

A

aroma658

Guest
Hei frakt,

Jeg ma nytt medlem av dette forumet og wud ditt enn moderator for å starte et slikt godt forum for kommende designere som oss.
Jeg trenger litt veiledning og forslag til hvordan du kan designe en N 1 CMOS gjeldende steerig DAC som består av dagens speil på innspill sin og har en OPAMP med motstand feed back.Også hvordan finne antall biter som konverteringen kan ha som samtidig er Monotonic.

også hvordan du finner omformer settling tiden hvis den endres fra ett sett til av litt til andre.0110 for eksempel til 1000

plz gudie med få tekst eller bøker fra der hvor jeg kan klare meg fundas fordi jeg føler når jeg leser teorien så føler jeg at jeg kan løse design, men når det kommer til søknaden im stuck at noen mindre steder.
kan noen plz fortelle hvilken bok jeg skjelve følger som ikke har noen av løst numerisk utforme problemer slik at jeg kan klare meg konsepter.
håper på et positivt svar

Hei,

For krets, er det ikke komplisert når = <10bits.
Jeg tror du må nøye layout, kamp, kamp og kamp.

Med vennlig hilsen
Analog_starter

Her er en avhandling for gjeldende DAC fra Berkeley.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Jeg gjør om aktuelle matrise (nåværende styre digital til analog).
Jeg trenger å bytte om min nåværende matrise.
Hvordan kan min permutasjon stil får god INL og DNL?
Takk.

Du kan bruke random walk permutasjon stil, men det er vanskelig å gjennomføre dekoder og floorplanning.

Med vennlig hilsen
Analog_starter

Hiiiii yibinhsiehkanne u plz sende meg leddet for oppgaven på nåværende styring DAC of Berkeley

Se på papirene fra KUL.De er veldig sterke på dette området.

Bastos

"Se på papirene fra KUL. De er veldig sterke på dette området"hei Bastos

enn for svaret kanne u plz utdype mer om hvilke kul papir jeg kan se eller plz vennlige sende meg noen kobling
aroma

aroma658 skrev:

"Se på papirene fra KUL. De er veldig sterke på dette området"hei Bastosenn for svaret kanne u plz utdype mer om hvilke kul papir jeg kan se eller plz vennlige sende meg noen koblingaroma

Quote:

Hiiiii yibinhsiehkanne u plz sende meg leddet for oppgaven på nåværende styring DAC of Berkeley

Her er linken dude ..
http://bwrc.eecs.berkeley.edu/Publications/1999/Theses/low_power_8_200_digital_analog_convert/blackman.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back