Design kompilatoren bibliotek

R

ranjbar_7

Guest
hei jeg trenger utforming kompilatoren 60 nm biblioteker for bruk av design kompilatoren hvor kan jeg finne den?

Hva mener du designelementer kompilatoren 60 nm bibliotek filer? Mener du at du vil ha. DBs for st? du kan lage. dB. libs .. Skål

Hva mener du designelementer kompilatoren 60 nm bibliotek filer? Mener du at du vil ha. DBs for st? du kan lage. dB. libs .. cheers
Jeg trenger link library mål bibliotek symbol bibliotek og syntetisk bibliotek, og jeg vet ikke hvordan du oppretter dem fra libs takk u

@ Ranjbar_7 Jeg er ikke sikker på om jeg får spørsmålet? Trenger du 60nm libs eller har du libs og trenger du DBs Hvis du har ingen -. Jeg tror ikke noen kan gi deg disse før de er åpen kildekode tilgang. Enhver støperi teknologi node har begrenset tilgang. [COLOR = "sølv"] --- Oppdatert --- [/color] @ ranjbar_7 Jeg er ikke sikker på om jeg får spørsmålet? Trenger du 60nm libs eller har du libs og trenger du DBs Hvis du har ingen -. Jeg tror ikke noen kan gi deg disse før de er åpen kildekode tilgang. Enhver støperi teknologi node har begrenset tilgang.

@ ranjbar_7 Jeg er ikke sikker på om jeg får spørsmålet? Trenger du 60nm libs eller har du libs og trenger du DBs Hvis du har ingen -. Jeg tror ikke noen kan gi deg disse før de er åpen kildekode tilgang. Enhver støperi teknologi node har begrenset tilgang. [COLOR = "sølv"] --- Oppdatert --- [/color] @ ranjbar_7 Jeg er ikke sikker på om jeg får spørsmålet? Trenger du 60nm libs eller har du libs og trenger du DBs Hvis du har ingen -. Jeg tror ikke noen kan gi deg disse før de er åpen kildekode tilgang. Enhver støperi teknologi node har begrenset tilgang.
ja jeg har dessverre ingen av dem

Bra hvis du har ingen du fortsatt kan bruke design kompilatoren. Gå til installasjonen katalog, deretter til bibliotekene. Bruk standard "lsi_10k.db" som mål bibliotek og link bibliotek også, og koblingen bibliotek som "dw_foundation.sldb" som syntetisk bibliotek. prøve og utføre design eksemplet som er gitt i "Design Compiler Brukerhåndbok". hvis du ikke har tech libs ingen bekymringer. Du kan fortsatt utføre syntesen. Skål

@ Vijay.mani884 Jeg tror spørringen er for 60nm biblioteker, jeg tror ikke de standard biblioteker er 60nm. Kan du bekrefte? @ Ranjbar_7 Som jeg nevnte tidligere, kan ingen som dele de med dere før de er åpen kildekode, atleast dvs min forståelse

ja sant .. standard biblioteker er ikke 60nm libs / DBS. Siden du allerede har nevnt om det at ingen kan dele den samme: Så ble det tyder at han skal gå videre hvis du bare ønsker å bli kjent med selve verktøyet. Siden viser måten han satte opp selve spørsmålet han har ikke mye eksponering med verktøyet spesielt Design kompilatoren. Else ville han ikke ha spurt slike dumme spørsmål. Beklager, for å være litt tøffe her. Skål

ja vijay.mani884 jeg ikke har noen erfaring, og jeg visste ikke hvordan du starter

Dvs hvorfor jeg skrev får en utforming kompilator Bruksanvisning der de har gitt en utforming example.Follow hvert eneste skritt, forsiktig. Forstå hva som skjer i hvert eneste skritt er det noen grunnarbeidet deretter komme opp med noen interessante spørsmål. Skål

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back