R
ranjbar_7
Guest
hei jeg trenger utforming kompilatoren 60 nm biblioteker for bruk av design kompilatoren hvor kan jeg finne den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fra min støperiet! ville u send meg en link for nedlasting takk på forhånd
Jeg trenger link library mål bibliotek symbol bibliotek og syntetisk bibliotek, og jeg vet ikke hvordan du oppretter dem fra libs takk uHva mener du designelementer kompilatoren 60 nm bibliotek filer? Mener du at du vil ha. DBs for st? du kan lage. dB. libs .. cheers
ja jeg har dessverre ingen av dem@ ranjbar_7 Jeg er ikke sikker på om jeg får spørsmålet? Trenger du 60nm libs eller har du libs og trenger du DBs Hvis du har ingen -. Jeg tror ikke noen kan gi deg disse før de er åpen kildekode tilgang. Enhver støperi teknologi node har begrenset tilgang. [COLOR = "sølv"] --- Oppdatert --- [/color] @ ranjbar_7 Jeg er ikke sikker på om jeg får spørsmålet? Trenger du 60nm libs eller har du libs og trenger du DBs Hvis du har ingen -. Jeg tror ikke noen kan gi deg disse før de er åpen kildekode tilgang. Enhver støperi teknologi node har begrenset tilgang.