design med Adi DSP

Jeg
har AD2191M.Det kan starte fra flash eller SPIet EEPROM.Så
du bare trenger å programmere 24xx EEPROM

Jeg har ikke feilsøkingsprogram / emulator maskinvare.
Jeg bruker seriell port for debug for mikroprosessorer generelt.Jeg
send registrere innholdet og noen spesielle bytes i koden fra
seriell port og skriver jeg min PC siden programmet skal vise registrerer
flagg etc. Men av kurs jeg kan ikke sette svake punktene, vise
RAM innholdet uten å gjøre dem i koden ...

Er det et "gjør det selv" feilsøkingsprogram prosjekt for ADSP? [/ Kode]

Jeg bruker ADSP-2189N, koblet til vertskontrolleren av IDMA port.I denne løsningen jeg kan lese / skrive noen adressen til DSP minne ved DMA overføring.Også jeg kan lese minnet kartlagt registre.

Hvis du har nok penger, tror jeg du skulle kjøpe is, vil du bli mottatt utviklingsverktøy for Analog Devives.Jeg liker det, men jeg kan ikke.Ha det.

Jeg er i 21065L.Det kan starte fra parallell EPROM.For en rekke problemer under utviklingen simulatoren er tilstrekkelig.Men Rare ting er vanskelig å takle uten ICE.Dessverre er det altfor få pins gratis i søknaden min så ingen kan kobles til noen info tilbakemelding av variabler eller faktiske statene registre.Så gjette hvorfor det
er forferdelig ikke fungerer, er nesten en kunst.

Jeg en gang hørt om Motorola DSP som for JTAG samvirking det var mulig å ta to normal utvikling boards.Den ene var å kjøre via RS232 koblet til PC som JTAG grensesnitt og er master på JTAG.Den andre bord var kjører programmet.Var det mulig å starte andre bord gjennom JTAG med det første brettet en full debug mulighetene var tilgjengelige.

Vet noen lignende info en ADSP??

aOxOmOx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back