Diference betwin PicKit2 og PicKit Serial Analiser

A

ADRENALIN2003

Guest
Har noen vet er det maskinvare forskjellen mellom disse to?Kan jeg bruke PikKit2 som PicKit Serial Analyzer.Jeg må se brukerhåndboken men jeg tror at mikrobrikke ligge ganske mye om alt, så kanskje forskjellen er løgn også.

Beskrivelsen på Microchip området er svært direkte, vil det ikke være tvil om du leste sider: PICKIT2 er en PIC-programmerer (med noen ekstra funksjoner) og PICKIT Serial Analyzer er et verktøy for å teste seriell kommunikasjon protokoller (I2C, SPI, Microwire, Lin, USART).Begge bruker en PIC microcontroller inne som en del av maskinvaren, dette kan forklare likheten i navnene.

Ja, ja jeg nå da.Jeg ble spurt, er det mulig at maskinvaren i disse to er de samme, ser nøye, de har innganger på samme pins, fordi PicKit2 kan brukes som logice stat analysator, i verktøyet menue av PicKit2 programmerer PC-program, er det at alternativet, også som et UART verktøyet.Derfor spør jeg er det samme innsiden.Jeg prøver å laste ned Pic SA blits i mitt PicKit2 og det fungerte ikke, men det er mulig at det er fordi forskjellen i oppstartslastingen.Jeg fikk ikke prøve å blinke komplett flash med ekstern programmerer.
Har noen prøve det?

Jeg har funnet svaret.Det er ikke mulig.Disse to enhetene er basecly det samme.Jeg syntes skjematisk av PicKit2 her
http://www.microchip.com/Microchip... av dem eller annen grunn som er løsningen.

noen av de grunnleggende design mellom PICkit2 og seriell Analyzer er de samme.

De er ulike nok at ingen kan bli brukt i stedet for andre eller en krets som kombinerer både var enkelt utformet.Microchip åpenbart fant det viktig å oppnå et minimum utsalgspris stedet vurderer muligheten for sammenslåing både design.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back