diffrence mellom disse to omformere ...

• Thread starter bharatsmile2007
  • Start date
B

bharatsmile2007

Guest
hei alle ... Hva er forskjellen mellom disse to omformere, mener jeg fordeler og ulemper? Takk alle ...

Ingenting. Det er ingen forskjell mellom drain og source.

den ciruit 1 er ikke inverter :) [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 6 minutter: [/color] [/size] Generelt har den første spenningen gevinst nær en, lavere produksjon motstand, er i stand å synke og kilde høy strøm, begrenset utgangsspenning swing. Det differnces den samme som for felles kildekode og felles-avløp forsterkere

Kan noen hjelpe meg ut med en inverter krets med minst en effekt på 3000 watt.

[Quote = yxo] den ciruit 1 er ikke inverter :) [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 6 minutter: [/color] [/size] Generelt har den første spenningen gevinst nær en, lavere utgang motstand, er i stand til å synke og kilde høy strøm, begrenset utgangsspenning swing. Det differnces den samme som for felles kildekode og felles-sluk forsterkere [/quote] Du ville vært rett hvis du er i den første kretsen toppen transistoren var NMOS og nederste PMOS. Men som jeg ser fra kretsen det er omvendt. Så jeg pleier å ta parti med den forrige innlegg som sier at det er ingen forskjell.

Sjekk P og N typen transistorer. Hvis begge er symmetriske, de to omformere samme. Hvis ikke ... kanskje noe galt ... Jeg vil si det er ingen forskjell.

[Quote = bharatsmile2007] hi alle ... Hva er forskjellen mellom disse to omformere, mener jeg fordeler og ulemper? Takk alle ... [/quote] Er det en undersøkelse spørsmål for alle medlemmene?

[Quote = sutapanaki] [quote = yxo] den ciruit 1 er ikke inverter :) [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 6 minutter: [/color] [/size] Generelt har den første spenningen gevinst nær en, lavere produksjon motstand, er i stand til å synke og kilde høy strøm, begrenset utgangsspenning swing. Det differnces den samme som for felles kildekode og felles-sluk forsterkere [/quote] Du ville vært rett hvis du er i den første kretsen toppen transistoren var NMOS og nederste PMOS. Men som jeg ser fra kretsen det er omvendt. Så jeg pleier å ta parti med den forrige innlegg som sier at det er ingen forskjell. [/Quote] Ja, takk jeg var litt uoppmerksom. Du har rett

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back